مانیتورهای گیمینگ ارزان‌قیمت شیائومی معرفی شدند

شیائومی سه مانیتور گیمینگ جدید با ابعاد ۲۴ و ۲۷ و ۳۴ اینچ رونمایی کرده است که با نرخ نوسازی ۱۸۰، تجربه‌ای روان برای گیمرها فراهم می‌کنند. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی به‌تازگی سه مانیتور گیمینگ نسبتاً ارزان‌قیمت معرفی کرده است.  پرچم‌دار این مجموعه G Pro 27i است که از پنل ۲۷ اینچی Mini-LED، نرخ نوسازی ۱۸۰ […] نوشته مانیتورهای گیمینگ ارزان‌قیمت شیائومی معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
مانیتورهای گیمینگ ارزان‌قیمت شیائومی معرفی شدند

شیائومی سه مانیتور گیمینگ جدید با ابعاد ۲۴ و ۲۷ و ۳۴ اینچ رونمایی کرده است که با نرخ نوسازی ۱۸۰، تجربه‌ای روان برای گیمرها فراهم می‌کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی به‌تازگی سه مانیتور گیمینگ نسبتاً ارزان‌قیمت معرفی کرده است.  پرچم‌دار این مجموعه G Pro 27i است که از پنل ۲۷ اینچی Mini-LED، نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز، رزولوشن WQHD و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت استفاده می‌کند.

دیگر مانیتور شیائومی، یعنی G27Qi، نیز با همان اندازه‌ی پنل و رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز، گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به‌دنبال عملکرد قدرتمند با بودجه‌ای محدود هستند. این مانیتور با زمان پاسخ‌دهی سریع ۱ میلی‌ثانیه، برای بازی‌های رقابتی ایدئال است.

اندرویدهدلاینز می‌نویسد برای کاربرانی که به‌دنبال مانیتوری جمع‌و‌جور و مقرون‌به‌صرفه می‌گردند، G24i با پنل ۲۳/۸ اینچی IPS انتخاب مناسبی است. این مانیتور نیز از نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه بهره می‌برد و برای کارهای روزمره و اجرای بازی‌های سبک‌تر مناسب است.

مانیتور گیمینگ شیائومی

تمامی این مانیتورها طراحی ظریف و شیکی دارند و به پورت‌های متنوعی مجهزند؛ از‌جمله دو پورت HDMI و دو پورت DisplayPort و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون. ناگفته نماند که مدل G Pro 27i نیز از پورت DC برای تغذیه مانیتور نیز برخوردار است.

شیائومی اعلام کرده است که مانیتورهای جدیدش از ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) در‌دسترس عموم قرار گرفته‌اند. در‌حال‌حاضر، مدل‌های G Pro 27i و G27Qi در خرده‌فروشی آمازون به‌ترتیب با قیمت‌ ۳۳۰ و ۱۸۰ دلار فروخته می‌شود. مدل G24i که ارزان‌ترین گزینه با قیمت ۱۲۰ دلار است، هنوز در پلتفرم‌های آنلاین مانند آمازون و والمارت موجود نیست.

نوشته مانیتورهای گیمینگ ارزان‌قیمت شیائومی معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow