فروش مک‌بوک پرو M4 در روسیه پیش از عرضه رسمی

در اتفاقی نادر و پیش از معرفی رسمی، مک‌بوک پرو M4 برای مدت کوتاهی در یکی از فروشگاه‌های روسی به فروش گذاشته شد. این اتفاق تعجب بسیاری را برانگیخته است. به‌گزارش تک‌ناک، در‌حالی‌که شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی مک‌بوک پرو M4 را معرفی کند، نشانه‌های […] نوشته فروش مک‌بوک پرو M4 در روسیه پیش از عرضه رسمی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۹ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  0
فروش مک‌بوک پرو M4 در روسیه پیش از عرضه رسمی

در اتفاقی نادر و پیش از معرفی رسمی، مک‌بوک پرو M4 برای مدت کوتاهی در یکی از فروشگاه‌های روسی به فروش گذاشته شد. این اتفاق تعجب بسیاری را برانگیخته است.

به‌گزارش تک‌ناک، در‌حالی‌که شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی مک‌بوک پرو M4 را معرفی کند، نشانه‌های غیرمنتظره‌ای از این دستگاه در بازار آنلاین روسیه مشاهده شده است. چندین افشاگری از‌جمله انتشار ویدئو جعبه‌گشایی از مک‌بوک پرو M4، اطلاعات بیشتری از این محصول معرفی‌نشده را آشکار کرده است.

نئووین می‌نویسد که یکی از افشاگری‌های عجیب به حضور مک‌بوک پرو M4 در وب‌سایت خرده‌فروشی روسی مربوط است. این امر این احتمال را تقویت می‌کند که محصولات مذکور از انباری در چین دزدیده شده و به طریقی به بازار روسیه راه یافته‌اند.

بر‌اساس گزارش‌ها، این دستگاه که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است، در وب‌سایت فروش کالای دست‌دوم به نام Avito برای فروش قرار گرفته است. مک‌بوک پرو M4 در این آگهی با قیمت هنگفت ۷۲۰ هزار روبل (معادل تقریباً ۷,۵۰۰ دلار) فهرست شده است که بسیار گران‌تر از قیمت معمول مک‌بوک‌های پرو موجود در بازار است. در آگهی ذکر شده بود که قیمت دستگاه به‌طور روزانه تغییر می‌کند و خریداران باید قبل از نهایی‌کردن خرید، قیمت را تأیید کنند.

بر‌اساس اطلاعات ارائه‌شده در این آگهی، مک‌بوک پرو M4 به صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. این مشخصات با شایعه‌ها و افشاگری‌های قبلی درباره‌ این محصول مطابقت دارد. علاوه‌بر‌این، مک‌بوک پرو M4 روی پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ آزمایش و موفق شده است امتیاز تک‌هسته‌ای ۳,۸۶۴ و چند‌هسته‌ای ۱۵,۲۸۸ را کسب کند.

مک‌بوک پرو M4 در روسیه

این دستگاه ادعایی در رنگ Space Black به فروش گذاشته شده است؛ رنگی که تا‌به‌حال در مک‌بوک پرو M3 و M3 Max دیده شده است. این موضوع نشان‌ می‌دهد که اپل ممکن است قصد داشته باشد رنگ‌های خاص و جدیدی به مدل‌های مک‌بوک پرو M4 اضافه کند تا از سایر مدل‌ها متمایز باشد.

با‌وجود‌این، بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که آگهی مذکور از وب‌سایت Avito حذف شده است. این پلتفرم قوانین سخت‌گیرانه‌ای درزمینه فروش محصولات معرفی‌نشده دارد و به‌نظر می‌رسد که این قوانین در این نمونه خاص نیز اعمال شده است.

با وجود افشاگری‌های متعدد و انتشار اطلاعات درباره مک‌بوک پرو M4، باید توجه کرد که اپل هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات را به‌طور رسمی تأیید نکرده است. مارک گرمن، خبرنگار مشهور بلومبرگ، اخیراً فاش کرده است که احتمال معرفی مک‌بوک‌های M4 تا پایان اکتبر وجود دارد. با‌این‌حال، کاربران و علاقه‌مندان به محصولات اپل باید با احتیاط با این اخبار برخورد کنند و منتظر اعلام رسمی شرکت باشند.

نوشته فروش مک‌بوک پرو M4 در روسیه پیش از عرضه رسمی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow