گسترش جهانی OpenAI با افتتاح دفاتر جدید در سنگاپور، فرانسه و بلژیک

OpenAI در تلاش است تا با افتتاح دفاتر جدید در سنگاپور و فرانسه و بلژیک، حضور خود را در سطح بین‌المللی تقویت کند. به‌گزارش تک‌ناک، OpenAI، شرکت توسعه‌دهنده مدل‌های زبان بزرگ مانند ChatGPT، هم‌سو با برنامه‌های گسترش جهانی خود، اعلام کرد که دفاتر جدیدی در کشورهای سنگاپور و فرانسه و بلژیک افتتاح خواهد کرد. این دفاتر […] نوشته گسترش جهانی OpenAI با افتتاح دفاتر جدید در سنگاپور، فرانسه و بلژیک اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۹ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
گسترش جهانی OpenAI با افتتاح دفاتر جدید در سنگاپور، فرانسه و بلژیک

OpenAI در تلاش است تا با افتتاح دفاتر جدید در سنگاپور و فرانسه و بلژیک، حضور خود را در سطح بین‌المللی تقویت کند.

به‌گزارش تک‌ناک، OpenAI، شرکت توسعه‌دهنده مدل‌های زبان بزرگ مانند ChatGPT، هم‌سو با برنامه‌های گسترش جهانی خود، اعلام کرد که دفاتر جدیدی در کشورهای سنگاپور و فرانسه و بلژیک افتتاح خواهد کرد. این دفاتر جدید به مجموعه فعلی دفاتر این شرکت در شهرهایی مانند سان‌فرانسیسکو، لندن، دوبلین و توکیو اضافه می‌شوند.

تک‌کرانچ می‌نویسد که این اقدام OpenAI پس از جمع‌آوری بودجه‌ای معادل ۶/۶ میلیارد دلار و اجرای برنامه بازسازی گسترده همراه با خروج چند مدیر ارشد صورت گرفته است. هدف این گسترش تقویت حضور جهانی شرکت و تسهیل دسترسی به محصولات و خدمات هوش مصنوعی OpenAI در مناطق مختلف جهان است.

نقش سنگاپور در گسترش آسیایی OpenAI

یکی از محورهای اصلی گسترش OpenAI در آسیا، افتتاح دفتر سنگاپور است. به‌گفته سخن‌گوی OpenAI، این شرکت در حال ساخت تیمی در سنگاپور است که به‌عنوان مرکز اصلی پشتیبانی از مشتریان و شرکای منطقه آسیا و اقیانوسیه عمل خواهد کرد. دفتر سنگاپور دومین دفتر OpenAI در آسیا خواهد بود که پس از دفتر توکیو در آوریل سال جاری راه‌اندازی می‌شود. این دفتر تا پایان سال جاری میلادی فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

در بیانیه OpenAI، آمده است: «سنگاپور یکی از کشورهایی است که کاربران ChatGPT به‌ازای هر نفر در آن بسیار فعال هستند. از ابتدای سال، تعداد کاربران هفتگی فعال در این کشور دو برابر شده است.»

افتتاح دفاتر جدید OpenAI در سنگاپور

علاوه‌بر افتتاح دفتر سنگاپور، OpenAI با AI Singapore همکاری خود را آغاز کرده است تا دسترسی به فناوری‌های هوش مصنوعی این شرکت در جنوب‌شرق آسیا گسترش یابد. در سال ۲۰۱۷، بنیاد ملی تحقیقات سنگاپور (NRF) AI Singapore را بنیان نهاد. این برنامه‌ای ملی برای پشتیبانی از شرکت‌ها و مؤسسه‌های تحقیقاتی سنگاپور در‌زمینه استفاده از هوش مصنوعی است.

سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سنگاپور با سابقه درخشان در زمینه فناوری، به‌عنوان یکی از رهبران هوش مصنوعی در جهان شناخته می‌شود و به ظرفیت‌های این فناوری در حل مسائل اجتماعی و ارتقای رفاه اقتصادی پی برده است. ما از همکاری با دولت و اکوسیستم هوش مصنوعی این کشور برای گسترش فعالیت‌های خود در منطقه آسیا و اقیانوسیه بسیار خوشحالیم.»

نوشته گسترش جهانی OpenAI با افتتاح دفاتر جدید در سنگاپور، فرانسه و بلژیک اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow