فعالان بازارهای مالی در انتظار نرخ جدید بهره فدرال رزرو آمریکا

سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال همانند دیگر فعالان بازارهای مالی، چشم‌انتظار جلسه پیش روی سران فدرال رزرو برای اطلاع از تصمیم آنها پیرامون نرخ جدید وجوه فدرال هستند. به‌ گزارش تک‌ناک، انتظار می‌رود طی روز جاری، هیئت رئيسه فدرال رزرو در جلسه‌ای تصمیم خود را در مورد نرخ جدید بهره اعلام کند. بسیاری از ناظران بر […] نوشته فعالان بازارهای مالی در انتظار نرخ جدید بهره فدرال رزرو آمریکا اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
فعالان بازارهای مالی در انتظار نرخ جدید بهره فدرال رزرو آمریکا

سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال همانند دیگر فعالان بازارهای مالی، چشم‌انتظار جلسه پیش روی سران فدرال رزرو برای اطلاع از تصمیم آنها پیرامون نرخ جدید وجوه فدرال هستند.

به‌ گزارش تک‌ناک، انتظار می‌رود طی روز جاری، هیئت رئيسه فدرال رزرو در جلسه‌ای تصمیم خود را در مورد نرخ جدید بهره اعلام کند. بسیاری از ناظران بر این باور هستند که سرانجام پس از مدت‌ها، سران فدرال رزرو دست به کاهش نرخ بهره خواهند زد.

رسانه بیت‌گت می‌نویسد که با وجود پیش‌بینی‌ها مبنی بر کاهش احتمالی نرخ بهره، هنوز مشخص نیست که میزان این کاهش چقدر خواهد بود.

شماری از تحلیلگران بر این باور هستند که با شروع فرایند تدریجی کاهش نرخ بهره، بهای بیت کوین، رمزارز پیشتاز بازار در مدار رشد قرار گیرد.

مؤسسه تحلیلی ماتریکس‌پورت در گزارشی با اشاره به روندهای تاریخی بر این گمانه‌زنی مهر تأیید زده و گفته است که انتظار می‌رود تنور بازار رمزارزها با کاهش نرخ بهره گرم شود.

فعالان بازارهای مالی در انتظار اعلام نرخ جدید بهره فدرال رزرو هستند

در گزارش شرکت ماتریکس‌پورت آمده است که سپتامبر به‌ طور تاریخی، همیشه ماه چالش‌برانگیزی برای بیت کوین و دیگر رمزارزها بوده است، اما کاهش نرخ بهره می‌تواند زمینه را برای جهش رمزارزها در سه‌ماهه پایانی سال فراهم کند.

تحلیلگران ماتریکس‌پورت اعتقاد دارند که بعید نیست بیت کوین، سرمایه‌گذاران و دوست‌داران خود را غافل‌گیر کند و بیش از آنچه که انتظار می‌رود، به سطوح قیمتی بالاتر جهش داشته باشد.

کاهش نرخ بهره و جان‌ گرفتن دوباره بازار سهام ایالات متحده، می‌توانند زمینه‌ساز رشد بیت کوین در آینده نزدیک شوند.

کارشناسان ماتریکس‌پورت گریزی هم به رفتار تاریخی بیت کوین در ماه اکتبر زده‌اند و گفته‌اند که این ماه همواره ماه خوش‌یمنی برای بیت کوین بوده است و با سپری‌ شدن سپتامبر و قدم‌ گذاشتن به ماه اکتبر، انتظار می‌رود سال ۲۰۲۴ با خاطره‌ای شیرین برای سرمایه‌گذاران رمزارزها به پایان برسد.

نوشته فعالان بازارهای مالی در انتظار نرخ جدید بهره فدرال رزرو آمریکا اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow