فوران ناگهانی آتشفشان دوکونو در اندونزی + ویدئو

آتشفشانی در اندونزی به طور ناگهانی فوران کرد و کوهنوردان حاضر در این صحنه مجبور شدند در برابر پرتاب مواد مذاب پناه بگیرند. به گزارش تک‌ناک، این حادثه دراماتیک در یک ویدیو ثبت شده است و خطرات ناگهانی فعالیت‌های آتشفشانی را نشان می‌دهد، که گاهی اوقات کوهنوردان و گردشگران در این مناطق با آن روبه‌رو... نوشته فوران ناگهانی آتشفشان دوکونو در اندونزی + ویدئو اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  3
فوران ناگهانی آتشفشان دوکونو در اندونزی + ویدئو

آتشفشانی در اندونزی به طور ناگهانی فوران کرد و کوهنوردان حاضر در این صحنه مجبور شدند در برابر پرتاب مواد مذاب پناه بگیرند.

به گزارش تک‌ناک، این حادثه دراماتیک در یک ویدیو ثبت شده است و خطرات ناگهانی فعالیت‌های آتشفشانی را نشان می‌دهد، که گاهی اوقات کوهنوردان و گردشگران در این مناطق با آن روبه‌رو می‌شوند.

در فیلم‌هایی که توسط پهپاد گرفته شده است، گروهی از کوهنوردان در جزیره هلماهرا در اندونزی، پس از رسیدن به لبه آتشفشان دوکونو برای پناه گرفتن می‌دویدند، در حالی که مواد مذاب فوران کرده بود.

خبرگزاری Volcano Discovery گزارش می‌دهد که فعالیت‌های آتشفشانی این منطقه ادامه دارد و مرکز مشاوره خاکستر آتشفشانی (VAAC) در استرالیا درباره توده خاکستری آن که تا ارتفاع تخمینی 2438 متر افزایش یافته است، هشدار می‌دهد.

فوران آتشفشان اندونزی در حضور کوهنوردان

هنگامی که کوهنوردان در 17 آگوست به قله دوکونو رسیدند، با مواد مذاب برخورد کردند.

فعالیت دوکونو در حدی زیاد بود که مواد مذاب از دهانه آن به بیرون پرتاب می‌شدند.

قبل از کوهنوردی در این مناطق باید ملاحظاتی مانند: جهت باد، شدت فوران و موارد دیگر را در نظر گرفت.

نوشته فوران ناگهانی آتشفشان دوکونو در اندونزی + ویدئو اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow