فیلمبرداری فصل دوم Fallout به زودی آغاز می‌شود

فصل دوم سریال محبوب Fallout از آمازون، زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد. به گزارش تک‌ناک، طبق گفته Leslie Uggams، که در نقش Vault 33 Overseer Betty Pearson در فصل اول حضور داشت، فیلمبرداری فصل دوم از ماه نوامبر آغاز می‌شود. او این خبر را در مصاحبه‌ای با Screen Rant در […] نوشته فیلمبرداری فصل دوم Fallout به زودی آغاز می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  2
فیلمبرداری فصل دوم Fallout به زودی آغاز می‌شود

فصل دوم سریال محبوب Fallout از آمازون، زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.

به گزارش تک‌ناک، طبق گفته Leslie Uggams، که در نقش Vault 33 Overseer Betty Pearson در فصل اول حضور داشت، فیلمبرداری فصل دوم از ماه نوامبر آغاز می‌شود. او این خبر را در مصاحبه‌ای با Screen Rant در New York Comic Con تأیید کرد.

فصل دوم سریال محبوب Fallout وارد مرحله فیلم‌رداری خواهد شد

سریال Fallout که در آوریل گذشته منتشر شد، به سرعت به یکی از موفق‌ترین سریال‌های آمازون تبدیل شد و تحسین‌های گسترده‌ای از منتقدان دریافت کرد. حتی Tim Cain، خالق اصلی بازی Fallout نیز از این اقتباس رضایت داشته است.

پس از موفقیت فصل اول، سازندگان سریال به سرعت فصل دوم Fallout را تأیید و اعلام کردند که با توجه به پیش‌زمینه‌های ساخته‌شده در فصل اول، قصد دارند تولید فصل دوم را هر چه سریع‌تر پیش ببرند.

Geneva Robertson-Dworet و Graham Wagner، شورانرهای سریال، اعلام کرده‌اند که تیم تولید با سرعت بالایی در حال کار است تا فصل دوم را زودتر به نمایش بگذارند.

نوشته فیلمبرداری فصل دوم Fallout به زودی آغاز می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow