فینالیست‌های مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۲۴ مشخص شدند

فینالیست‌های مسابقه عکاسی Comedy Wildlife Photography Awards 2024 مانند هر سال با نمایش و ثبت تصاویری از لحظات خنده‌دار و غیرمنتظره از حیات وحش، توسط نیکون معرفی شدند. به‌ گزارش تک‌ناک، این مسابقه به‌ طور خاص برای برجسته کردن جنبه‌های سرگرم‌کننده زندگی حیوانات طراحی شده است و به عنوان راهی برای ایجاد آگاهی درباره حفظ […] نوشته فینالیست‌های مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۲۴ مشخص شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  0
فینالیست‌های مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۲۴ مشخص شدند

فینالیست‌های مسابقه عکاسی Comedy Wildlife Photography Awards 2024 مانند هر سال با نمایش و ثبت تصاویری از لحظات خنده‌دار و غیرمنتظره از حیات وحش، توسط نیکون معرفی شدند.

به‌ گزارش تک‌ناک، این مسابقه به‌ طور خاص برای برجسته کردن جنبه‌های سرگرم‌کننده زندگی حیوانات طراحی شده است و به عنوان راهی برای ایجاد آگاهی درباره حفظ حیات وحش از طریق هنر عکاسی نیز عمل می‌کند.

در زمانی که همه ما به یک خنده خوب نیاز داریم، دیدن تصاویری که به فهرست نهایی مسابقه Comedy Wildlife Photography Awards 2024 راه یافته‌اند، لذت‌بخش است. از پرندگان دست و پا چلفتی تا حشرات نمایشی، عکس‌های امسال لحظات خنده‌دار حیات وحش را که به ندرت می‌بینیم، به تصویر می‌کشند.

امسال، این مسابقه از میان حدود ۹۰۰۰ ورودی از ۹۸ کشور، فهرستی کوتاه تهیه کرده است و در نهایت یک برنده کلی، برندگان دسته‌بندی‌ها و تعدادی تصاویر بسیار تحسین‌شده در تاریخ ۱۰ دسامبر انتخاب خواهند شد.

همچنین رأی‌گیری برای جایزه انتخاب مردم اکنون باز است و تا نیمه‌شب ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) ادامه خواهد داشت.

این جوایز بیش از یک فرصت برای دیدن حیات وحش متنوعی است که در آن حیوانات کارهای خنده‌دار انجام می‌دهند، همچنین فرصتی برای جلب توجه به حفاظت و حفظ تنوع زیستی و زیستگاه‌ این حیوانات هستند.

همان‌طور که هیچ انسانی شبیه دیگری نیست، شخصیت‌های بامزه و جالب در سراسر قلمرو حیوانات نیز وجود دارد.

در این مطلب برخی از تصاویر نهایی این مسابقه عکاسی را ببینید.

عکس The rock star از سانجی پاتیل برای مسابقه عکاسی Comedy Wildlife Photography Awards 2024

سانجی پاتیل، عکاس تصویر بالا می‌گوید که مارمولک‌های فن‌دار تنها در شبه‌قاره هند یافت می‌شوند، جایی که تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی تکامل یافته‌اند. در اینجا مارمولک ماده ایستاده است تا از گرمای تابستان فرار کند.

عکس Stuck squirrel از میلو مارکتی برای مسابقه عکاسی Comedy Wildlife Photography Awards 2024

میلکو مارکتی لحظه خنده‌دار بالا را ثبت کرده است، اما همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست و مارکتی نشان می‌دهد که در عکاسی حیات وحش، بسیاری از موارد به زمان‌بندی بستگی دارد.

مارکتی می‌گوید که وقتی سنجاب وارد شد، برای لحظه‌ای پاهای خود را از تنه درخت آویزان کرد و در آن لحظه به نظر می‌رسید که در درب ورودی لانه خود گیر کرده است.

عکس Saying my prayers از کریستین هاینس در مسابقه عکاسی Comedy Wildlife Photography Awards 2024

کریستین هاینس،‌ عکاس تصویر بالا می‌گوید که من به پارک ملی لیک کلارک رفتم تا از خرس‌ها عکاسی کنم. در حالی که آنجا بودم، فرصتی برای سفر به جزیره داک داشتم که در آنجا یک سمور را دیدم که در کنار قایق شناور بود.

سمورها غذای خود را با پنجه‌هایشان نگه می‌دارند و اینطور به نظر می‌رسد که در حال دعا کردن هستند.

عکس Unexpected role swap از پرزمیسلاو یاکوبچیک برای مسابقه عکاسی Comedy Wildlife Photography Awards 2024

در حالی که تصویر بالا در بخش کمدی کمی غیرمعمول است، این عکس فوق‌العاده توسط پرزمیسلاو یاکوبچیک چیزی است که انتظار نمی‌رود در تعاملات شکارچی-شکار ببینید.

یاکوبچیک به شوخی می‌گوید که هر ماهی خسته و عصبی نیاز دارد که با شکار یک عقاب طاس، استرس خود را کاهش دهد.

نوشته فینالیست‌های مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۲۴ مشخص شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow