تبلت رد مجیک نوا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای بازارهای جهانی عرضه شد

تبلت گیمینگ رد مجیک نوا با صفحه‌نمایش 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی شد. به‌گزارش تک‌ناک،‌ رد مجیک تبلت گیمینگ رد مجیک نوا را برای بازارهای بین‌المللی‌ معرفی کرد. تبلت جدید رد مجیک به‌لطف نمایشگر ۱۰/۹ اینچی با رزولوشن 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر […] نوشته تبلت رد مجیک نوا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای بازارهای جهانی عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
تبلت رد مجیک نوا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای بازارهای جهانی عرضه شد

تبلت گیمینگ رد مجیک نوا با صفحه‌نمایش 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک،‌ رد مجیک تبلت گیمینگ رد مجیک نوا را برای بازارهای بین‌المللی‌ معرفی کرد. تبلت جدید رد مجیک به‌لطف نمایشگر ۱۰/۹ اینچی با رزولوشن 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت، تجربه‌ی بصری خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. این نمایشگر گواهی SGS را نیز دریافت کرده و این یعنی از خستگی چشم، حتی در محیط‌های پرنور جلوگیری می‌کند.

گیزموچاینا می‌نویسد قلب تپنده‌ی این تبلت تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که با فرکانس ۳/۴ گیگاهرتز کار می‌کند. این تراشه را ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراهی می‌کند.

مشخصات تبلت گیمینگ رد مجیک نوا

سیستم خنک‌کننده‌ی تبلت رد مجیک نوا شامل فن ۲۰ هزار دور بر دقیقه و ساختاری چند‌لایه با استفاده از آلومینیوم هوافضا و فویل مسی فوق‌رسانا و پوسته آلومینیومی یکپارچه است. این طراحی بهینه‌سازی‌شده حرارت را به‌خوبی هدایت می‌کند و از عملکرد پایدار دستگاه در طولانی‌مدت مطمئن می‌شود.

تبلت جدید رد مجیک از Wi-Fi 802.11ax و بلوتوث ۵/۴ بهره می‌برد و در پنل جلویی آن دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در پنل پشتی این تبلت نیز، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی جا خوش کرده است. فناوری صوتی DTS-X Ultra Sound، چهار بلندگو، موتورهای لرزش دوگانه و سه میکروفون از دیگر مشخصات تبلت مذکور هستند. انرژی لازم برای کار با تبلت گیمینگ رد مجیک نوا را باتری ۱۰,۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی تأمین می‌کند.

رد مجیک نوا ۷ اکتبر (۱۶ مهر) برای پیش‌سفارش در‌دسترس خواهد بود و ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) به‌دست خریداران می‌رسد. عرضه‌ی جهانی این تبلت نیز از ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) آغاز خواهد شد. مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تبلت مذکور ۴۹۹ دلار و مدل مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن ۶۴۹ دلار قیمت دارد.

نوشته تبلت رد مجیک نوا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای بازارهای جهانی عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow