قابلیت گفت‌وگوی صوتی Gemini Live به دستگاه‌های اندرویدی آمد

قابلیت گفت‌وگوهای صوتی Gemini Live اکنون برای کاربران مشترک هوش مصنوعی Gemini Advanced در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی دردسترس است. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل ماه گذشته قابلیت Gemini Live را معرفی کرد که امکان گفت‌وگوهای صوتی با دستیار هوش مصنوعی جمنای را در دستگاه‌های اندرویدی فراهم می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور آزاد... نوشته قابلیت گفت‌وگوی صوتی Gemini Live به دستگاه‌های اندرویدی آمد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
قابلیت گفت‌وگوی صوتی Gemini Live به دستگاه‌های اندرویدی آمد

قابلیت گفت‌وگوهای صوتی Gemini Live اکنون برای کاربران مشترک هوش مصنوعی Gemini Advanced در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی دردسترس است.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل ماه گذشته قابلیت Gemini Live را معرفی کرد که امکان گفت‌وگوهای صوتی با دستیار هوش مصنوعی جمنای را در دستگاه‌های اندرویدی فراهم می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور آزاد با Gemini صحبت و در‌صورت نیاز، مکالمات را متوقف و جزئیات بیشتری را بررسی کنند.

امروز، گوگل اعلام کرد که این سرویس اکنون برای تمام کاربران سرویس Gemini Advanced که از دستگاه‌های اندرویدی با زبان انگلیسی (نسخه‌ی ایالات متحده) استفاده می‌کنند، دردسترس است. قابلیت یادشده از‌طریق جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن موبایل Gemini یا با استفاده از جمنای به‌عنوان دستیار موبایل روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی دردسترس است.

برای استفاده از Gemini Live، کاربران باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند. همچنین، این سرویس با حساب‌های کاری یا مدرسه‌ای گوگل سازگار نیست و کاربران باید از حساب شخصی گوگل برای دسترسی به آن استفاده کنند. گفتنی است که در‌حال‌حاضر امکان استفاده از Gems در سرویس Gemini Live وجود ندارد.

برای استفاده از Gemini Live، کاربران باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند.

نئووین می‌نویسد که برای شروع کار با Gemini Live در دستگاه اندرویدی خود، این مراحل را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن Gemini را باز کنید یا درصورتی‌که قابلیت Hey Google فعال است، بگویید: Hey Google.
  2. در قسمت پایین صفحه‌ی جمنای، روی نماد Live ضربه بزنید.
  3. اگر برای اولین‌بار از این قابلیت استفاده می‌کنید، دستورالعمل‌های نمایش‌داده‌شده روی صفحه را دنبال کنید.
  4. پس از تکمیل مراحل، می‌توانید صحبت با Gemini را شروع کنید.
  5. برای خاموش‌کردن میکروفون، کافی است بگویید Stop یا روی دکمه‌های Hold یا End در صفحه ضربه بزنید.

نکته‌ی مهم این است که قابلیت مذکور هنگام قفل‌بودن دستگاه در‌دسترس نیست. برای شروع، باید ابتدا دستگاه خود را باز کنید. همچنین، برای مکالمه با جمنای در پس‌زمینه، باید اعلان‌های Gemini Live را در دستگاهتان فعال کنید. پس از فعال‌سازی این قابلیت، می‌توانید هنگام گفت‌وگو با Gemini، از سایر برنامه‌های دستگاه خود نیز استفاده کنید.

گوگل اعلام کرده است که در ماه‌های آینده، این قابلیت به نسخه‌ی تحت‌وب Gemini و iOS نیز اضافه خواهد شد.

نوشته قابلیت گفت‌وگوی صوتی Gemini Live به دستگاه‌های اندرویدی آمد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow