لپ‌تاپ گیمینگ DualPlay ایسر با کنترلر جداشدنی رونمایی شد

در نمایشگاه IFA 2024 برلین، لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسر با نام DualPlay رونمایی شد. این لپ‌تاپ به کنترلر جدشدنی از تاچ‌پد مجهز است. به‌گزارش تک‌ناک، در نمایشگاه IFA 2024، ایسر از مدل مفهومی لپ‌تاپی متفاوت با کنترلر جداشدنی پرده برداشت. این لپ‌تاپ عجیب DualPlay نام دارد. برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ که ویژگی‌های مشترکی مانند طراحی... نوشته لپ‌تاپ گیمینگ DualPlay ایسر با کنترلر جداشدنی رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
لپ‌تاپ گیمینگ DualPlay ایسر با کنترلر جداشدنی رونمایی شد

در نمایشگاه IFA 2024 برلین، لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسر با نام DualPlay رونمایی شد. این لپ‌تاپ به کنترلر جدشدنی از تاچ‌پد مجهز است.

به‌گزارش تک‌ناک، در نمایشگاه IFA 2024، ایسر از مدل مفهومی لپ‌تاپی متفاوت با کنترلر جداشدنی پرده برداشت. این لپ‌تاپ عجیب DualPlay نام دارد. برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ که ویژگی‌های مشترکی مانند طراحی صدفی، صفحه‌کلید (گاهی مکانیکی)، تاچ‌پد بزرگ و اسپیکرهای قوی دارند، لپ‌تاپ جدید ایسر با کنترلر بی‌سیم عرضه شده است. این کنترلر که به‌عنوان تاچ‌پد نیز عمل می‌کند، قابلیت جدا‌شدن از لپ‌تاپ را دارد و در زمان نیاز به بازی، به‌راحتی خارج و آماده‌ی استفاده می‌شود.

این کنترلر شباهت زیادی به دسته‌های JoyCon کنسول نینتندو سوییچ دارد. کنترلر مذکور شامل تاچ‌پدی بزرگ بین دو جوی‌استیک است که وقتی به لپ‌تاپ متصل می‌شود، به‌عنوان تاچ‌پد اصلی عمل می‌کند. کنترلر از‌طریق قفل الکترومغناطیسی در جای خود ثابت می‌ماند و با فشار دکمه‌ای که در بالای صفحه‌کلید قرار دارد، به‌راحتی از دستگاه جدا می‌شود.

لپ‌تاپ جدید Dual Play با یک کنترلر بی‌سیم عرضه شده است

با خارج‌کردن کنترلر بی‌سیم، دو اسپیکر ۵ وات از دو طرف لپ‌تاپ DualPlay به بیرون می‌آیند که می‌توانند صدایی با کیفیت و حجم بیشتر از حالت عادی ارائه دهند و تجربه‌ای غنی‌تر از‌نظر صوتی، به‌ویژه در حالت گیمینگ، فراهم کنند.

به‌نقل از تامزهاردور، اگر بخواهید بازی دو‌نفره را اجرا کنید‌، دو جوی‌استیک را از تاچ‌پد می‌توانید جدا و به‌صورت مستقل استفاده کنید. ایسر هنوز تعداد دقیق دکمه‌های هر جوی‌استیک را اعلام نکرده است؛ اما تصاویر نشان می‌دهند که هر‌کدام از این قطعات شبیه به JoyCon حداقل شش دکمه دارند. همچنین، این احتمال وجود دارد که فرد دیگری بتواند هم‌زمان از صفحه‌کلید و ماوس خارجی به‌عنوان ابزارهای کنترل استفاده کند.

علاوه‌بر کنترلر جداشدنی، لپ‌تاپ DualPlay به نورپردازی RGB گسترده‌ای مجهز است. این نورپردازی شامل نوارهای نور در اطراف کناره‌ها و اَشکال روشن روی داک لپ‌تاپ می‌شود. همچنین، کلیدهای صفحه‌کلید نیز با نورپردازی RGB مجهز شده‌اند که جلوه‌ای بصری به تجربه‌ی کاربری اضافه می‌کند.

علاوه بر کنترلر جداشدنی، لپ‌تاپ DualPlay دارای نورپردازی RGB گسترده‌ای است

ایسر هنوز اطلاعات دقیق‌تری درباره‌ی مشخصات فنی لپ‌تاپ گیمینگ DualPlay ارائه نکرده است. برای مثال، همچنان مشخص نیست که عمر باتری کنترلرها چقدر است و آیا می‌توان آن‌ها را جداگانه خارج از لپ‌تاپ شارژ کرد یا خیر. همچنین، جزئیاتی مانند ابعاد و وزن و ظرفیت باتری لپ‌تاپ هنوز اعلام نشده‌اند.

با‌این‌حال، از‌آنجا‌که DualPlay در‌حال‌حاضر تنها مدلی مفهومی است، جزئیات فنی آن در‌مقایسه‌با ایده‌ی به‌نمایش‌گذاشته‌شده اهمیت کمتری دارند. تاکنون، اطلاعاتی از قیمت یا تاریخ عرضه‌ی لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسر منتشر نشده است. همچنین، احتمال زیادی وجود دارد که این محصول هرگز به مرحله‌ی تولید نرسد.

نوشته لپ‌تاپ گیمینگ DualPlay ایسر با کنترلر جداشدنی رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow