لنوو مانیتور گیمینگ ارزان Lecoo N2521 را رونمایی کرد

لنوو مانیتور گیمینگ جدید خود به نام Lecoo N2521 را با صفحه‌نمایش ۲۴/۵ اینچی در بازار چین معرفی کرد. قیمت این مانیتور ۸۴ دلار است. به‌گزارش تک‌ناک، تازه‌ترین مانیتور گیمینگ لنوو، Lecoo N2521، معرفی شد. این مانیتور به پنل ۲۴/۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز و زمان […] نوشته لنوو مانیتور گیمینگ ارزان Lecoo N2521 را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
لنوو مانیتور گیمینگ ارزان Lecoo N2521 را رونمایی کرد

لنوو مانیتور گیمینگ جدید خود به نام Lecoo N2521 را با صفحه‌نمایش ۲۴/۵ اینچی در بازار چین معرفی کرد. قیمت این مانیتور ۸۴ دلار است.

به‌گزارش تک‌ناک، تازه‌ترین مانیتور گیمینگ لنوو، Lecoo N2521، معرفی شد. این مانیتور به پنل ۲۴/۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز و زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه مجهز است. این ویژگی‌ها آن را به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها تبدیل می‌کند. زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ی این مانیتور نیز به کاربران امکان می‌دهد تا از زوایای مختلف کیفیت تصویر مطلوبی را تجربه کنند.

مانیتور گیمینگ Lecoo N2521 از فناوری Adaptive-Sync پشتیبانی می‌کند که به کاهش پارگی صفحه و سایه‌زنی و تاری حرکت کمک می‌کند. همچنین، قابلیت HDR10 به‌منظور افزایش دقت و عمق رنگ، ۹۵/۵۹ درصد فضای رنگی sRGB و ۸۰/۳۶ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد که باعث نمایش رنگ‌های زنده و واقعی‌تر می‌شود.

لنوو Lecoo N2521 به چندین ویژگی مخصوص بازی مجهز شده است،

لنوو Lecoo N2521 به چندین ویژگی مخصوص بازی مجهز شده است، از‌جمله حالت کاهش تاری حرکت و تقویت تاریکی که به بهبود دید در صحنه‌های کم‌نور کمک می‌کند. همچنین، دستیار نشانه‌گیری هوشمند با نشانگر روی صفحه، امکان هدف‌گیری دقیق‌تر در بازی‌ها را برای گیمرها فراهم می‌کند.

این مانیتور به فناوری‌های کاهش نور آبی و ضدسوسوزدن نیز مجهز شده تا خستگی چشم کاربران را هنگام انجام طولانی‌مدت بازی یا کار کاهش دهد. همچنین، حالت EasyRead که شبیه صفحه‌نمایش جوهر الکترونیکی عمل می‌کند، برای مطالعه‌ی طولانی‌مدت طراحی شده است.

مانیتور Lecoo N2521 به فناوری‌های کاهش نور آبی و فناوری بدون سوسو مجهز شده

مانیتور Lenovo N2521 با پورت‌های HDMI و DisplayPort ارائه شده است که هر دو از نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. این مانیتور پایه‌ای با قابلیت تنظیم شیب نیز دارد؛ هرچند امکان تنظیم ارتفاع و چرخش وجود ندارد.

مانیتور Lenovo N2521 با پورت‌های HDMI و DisplayPort ارائه شده

ابعاد مانیتور جدید لنوو ۵۵۶/۴ در ۴۲۰/۴ در ۳۳۱/۵ میلی‌متر و وزنش ۳/۳ کیلوگرم است. همچنین با قابلیت نصب VESA (۱۰۰ در ۱۰۰ میلی‌متر) ارائه می‌شود که امکان نصب آن را روی دیوار فراهم می‌کند. لنوو این مانیتور را همراه با آداپتور برق و کابل HDMI و راهنمای راه‌اندازی سریع عرضه می‌کند.

لنوو مانیتور گیمینگ ارزان Lecoo N2521 را با قیمت ۵۹۹ یوان (معادل ۸۴ دلار) در بازار چین در‌دسترس خریداران قرار داده است. این مانیتور با ویژگی‌های مناسب برای گیمرها و قیمتی مقرون‌به‌صرفه، گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به بازی و کاربران حرفه‌ای خواهد بود.

نوشته لنوو مانیتور گیمینگ ارزان Lecoo N2521 را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow