نمایشگر هوشمند اپل؛ رقیب جدید برای گوگل و آمازون

اپل به تازگی شایعاتی مبنی بر توسعه‌ی نمایشگرهای هوشمند جدیدی برای رقابت با محصولات مشابه آمازون و گوگل را تقویت کرده است. بر اساس گزارش‌های اخیر، این شرکت قصد دارد در سال 2025، دو مدل نمایشگر هوشمند را با سیستم‌عامل اختصاصی خود، homeOS، روانه‌ی بازار کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، مارک […] منبع خبر نمایشگر هوشمند اپل؛ رقیب جدید برای گوگل و آمازون پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۰ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  4
نمایشگر هوشمند اپل؛ رقیب جدید برای گوگل و آمازون

اپل به تازگی شایعاتی مبنی بر توسعه‌ی نمایشگرهای هوشمند جدیدی برای رقابت با محصولات مشابه آمازون و گوگل را تقویت کرده است. بر اساس گزارش‌های اخیر، این شرکت قصد دارد در سال 2025، دو مدل نمایشگر هوشمند را با سیستم‌عامل اختصاصی خود، homeOS، روانه‌ی بازار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، مارک گرمن، تحلیلگر بلومبرگ، جزئیاتی از این محصولات را فاش کرده است. مدل گران‌قیمت‌تر با نام رمز J595، به ویژگی‌هایی مانند یک بازوی رباتیک برای تنظیم زاویه نمایشگر مجهز خواهد بود. مدل ارزان‌تر با نام رمز J490 نیز برای انجام وظایفی مانند کنترل لوازم خانگی و دسترسی سریع به اطلاعات طراحی شده است. هر دو مدل قابلیت نصب روی دیوار یا قرارگیری روی میز را خواهند داشت.

این نمایشگرهای هوشمند با سیستم‌عامل جدید homeOS اپل کار خواهند کرد که بر پایه‌ی سیستم‌عامل tvOS توسعه یافته است. ویژگی متمایز homeOS، تمرکز بر هوش مصنوعی است. برخلاف محصولات فعلی اپل مانند Apple TV و HomePod که توانایی پردازش محلی هوش مصنوعی را ندارند، نمایشگرهای هوشمند جدید قادر خواهند بود بسیاری از وظایف هوش مصنوعی را به صورت مستقل انجام دهند.

با ورود اپل به بازار نمایشگرهای هوشمند، رقابت در این حوزه شدت خواهد گرفت. محصولات جدید اپل به کاربران اکوسیستم اپل امکان می‌دهد تا از یکپارچگی بیشتری بین دستگاه‌های خود بهره‌مند شوند. انتظار می‌رود که این نمایشگرها با طراحی زیبا و رابط کاربری روان، تجربه‌ی کاربری بی‌نظیری را ارائه دهند.

منبع خبر نمایشگر هوشمند اپل؛ رقیب جدید برای گوگل و آمازون پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow