مادربرد پرچم‌دار MSI MEG Z890 GODLIKE گران‌ترین مادربرد سری Z890 خواهد بود

مادربرد پرچم‌دار MSI MEG Z890 GODLIKE گران‌ترین مادربردی است که از چیپست Z890 استفاده می‌کند و با قیمت ۱,۲۶۴ دلار فروخته می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، با رونمایی پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، یعنی سری Core Ultra Arrow Lake، بسیاری از تولیدکنندگان مادربرد، از‌جمله MSI، مادربردهای خود را با چیپست Z890 به بازار عرضه کردند. MSI طیف گسترده‌ای […] نوشته مادربرد پرچم‌دار MSI MEG Z890 GODLIKE گران‌ترین مادربرد سری Z890 خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  0
مادربرد پرچم‌دار MSI MEG Z890 GODLIKE گران‌ترین مادربرد سری Z890 خواهد بود

مادربرد پرچم‌دار MSI MEG Z890 GODLIKE گران‌ترین مادربردی است که از چیپست Z890 استفاده می‌کند و با قیمت ۱,۲۶۴ دلار فروخته می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، با رونمایی پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، یعنی سری Core Ultra Arrow Lake، بسیاری از تولیدکنندگان مادربرد، از‌جمله MSI، مادربردهای خود را با چیپست Z890 به بازار عرضه کردند. MSI طیف گسترده‌ای از ماردبردها را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد؛ اما به‌نظر می‌رسد در تعیین قیمت مدل پرچم‌دار خود کمی اغراق کرده است.

قیمت مادربرد پرچمدار MSI MEG Z890 GODLIKE

Wccftech می‌نویسد که در پخش زنده اخیر کانال MSI Gaming در یوتیوب که بیش از دو ساعت به‌طول انجامید، مشخص شد که MSI MEG Z890 GODLIKE قیمتی ۱,۲۶۴ دلار خواهد داشت. در مقام مقایسه، مدل قبلی این شرکت، MEG Z790 GODLIKE، با قیمت ۱,۲۰۰ دلار عرضه شد که خود قیمتی بسیار گران محسوب می‌شد.

Z890 GODLIKE این رکورد را شکست و در بازار آمریکای‌شمالی از مرز ۱,۲۵۰ دلار عبور کرد. با تبدیل قیمت رسمی برای منطقه اتحادیه اروپا به دلار، این مادربرد به قیمتی بیش از ۱,۵۱۰ دلار، به‌همراه ۲۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده فروخته می‌شود. سری GODLIKE MSI همیشه به‌عنوان پرچم‌دار این شرکت در هر نسل شناخته و برای اورکلاکرهای حرفه‌ای طراحی شده است.

مادربرد پرچمدار MSI MEG Z890 GODLIKE

مادربردهای سری GODLIKE معمولاً بهترین واحد تنظیم ولتاژ (VRM)، ویژگی‌های پیشرفته، سازگاری مطلوب و اتصالات گسترده‌ای را برای کاربران خود ارائه می‌دهند. MEG Z890 GODLIKE جدیدترین محصول این سری است که از سوکت LGA 1851 برای پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل پشتیبانی می‌کند. این مادربرد VRM بسیار قدرتمند با ۳۰ فاز و توان‌دهی ۱۱۰ آمپر دارد. همچنین، از طراحی ۱۰ لایه PCB و مواد با کیفیت سرور و هیت‌سینک‌های بزرگ برای دفع حرارت بهینه بهره می‌برد. برخی از ویژگی‌های مهم این مادربرد عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core Ultra (سری ۲) با سوکت LGA 1851
  • پشتیبانی از حافظه DDR5 دو کاناله با فرکانس تا ۹۲۰۰ مگاهرتز (در حالت اورکلاک)
  • Dynamic Dashboard III: نمایشگر ۳/۹۹ اینچی LCD برای نظارت بر سخت‌افزار، عیب‌یابی، به‌روزرسانی BIOS و شخصی‌سازی تنظیمات
  • M.2 XPANDER-Z SLIDER GEN5: کارت توسعه M.2 با دو اسلات پرسرعت Gen5 برای ارتقای آسان SSD
  • تاندربولت ۵: کارت جانبی Thunderbolt 5 با دو پورت برای انتقال داده با سرعت تا ۱۶۰ گیگابیت‌بر‌ثانیه و شارژ دستگاه‌ها با توان تا ۲۷ وات
  • عملکرد عالی: سیستم برق‌رسانی پیشرفته، OC Engine، تقویت هسته پردازنده و حافظه، PCB ده‌لایه با مس ضخیم و مواد با کیفیت سرور
  • سیستم خنک‌کننده پیشرفته Frozr Guard: برای حفظ دمای پایین اجزای اصلی
  • امکانات DIY آسان: برای نصب و پیکربندی آسان
  • اتصالات گسترده: شامل دو پورت تاندربولت ۴، دو پورت شبکه (۱۰ گیگابیت و ۵ گیگابیت)، وای‌فای ۷ و USB بیست گیگابیت
  • کیفیت صدای مناسب: با استفاده از جدیدترین فناوری‌های صوتی
پورت های مادربرد پرچمدار MSI MEG Z890 GODLIKE

MSI MEG Z890 GODLIKE ازنظر زیبایی و عملکرد، تمام ویژگی‌های مادربرد پرچم‌دار را در خود جای داده است. این مادربرد برای کاربران حرفه‌ای و اورکلاکرهایی طراحی شده است که به‌دنبال بهترین عملکرد هستند. با‌این‌حال، قیمت بسیار گرن این مادربرد باعث می‌شود که تنها برای تعداد محدودی از کاربران جذاب باشد.

نوشته مادربرد پرچم‌دار MSI MEG Z890 GODLIKE گران‌ترین مادربرد سری Z890 خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow