مادربردهای ASUS Z890 در آمریکا عرضه شدند

به تازگی مادربردهای ASUS Z890 که طراحی آنها برای پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Arrow Lake “Core Ultra Series 2” است، در فروشگاه‌های آنلاین آمریکا عرضه شدند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط فروشگاه HSSL، ده مدل مختلف از مادربردهای Z890 ایسوس با قیمت‌های متنوع در این فروشگاه‌ها قابل مشاهده است. اگرچه […] نوشته مادربردهای ASUS Z890 در آمریکا عرضه شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۸ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
مادربردهای ASUS Z890 در آمریکا عرضه شدند

به تازگی مادربردهای ASUS Z890 که طراحی آنها برای پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Arrow Lake “Core Ultra Series 2” است، در فروشگاه‌های آنلاین آمریکا عرضه شدند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط فروشگاه HSSL، ده مدل مختلف از مادربردهای Z890 ایسوس با قیمت‌های متنوع در این فروشگاه‌ها قابل مشاهده است.

اگرچه قیمت نهایی این محصولات ممکن است با قیمت‌های فعلی متفاوت باشد، اما لیست مذکور دید کلی از محدوده قیمت مادربردهای Z890  را در اختیار استفاد‌ه‌کنندگان قرار می‌دهد.

عرضه مادربردهای ASUS Z890 در بازار آمریکا

در اینجا لیست کاملی از مادربردهای ASUS Z890 موجود به همراه قیمت‌گذاری آنها ارائه شده است:

  • ROG Maximus Z890 Extreme: با قیمت ۱۱۱۱.۸۷ دلار
  • ROG Maximus Z890 Apex: با قیمت ۸۱۲.۲۹ دلار
  • ROG Maximus Z890 Hero:  با قیمت ۷۸۰.۶۶ دلار
  • ROG Strix Z890-E Gaming WiFi: با قیمت ۵۵۸.۹۴ دلار
  • ProArt Z890-Creator WiFi: با قیمت ۵۴۸.۲۳ دلار
  • ROG Strix Z890-I Gaming WiFi: با قیمت ۵۰۲.۳۷ دلار
  • ROG Strix Z890-A Gaming WiFi: با قیمت ۴۴۵.۰۴ دلار
  •  TUF Gaming Z890-Plus WiFi: با قیمت ۳۵۶.۸۱ دلار
  • Prime Z890-P WiFi: با قیمت ۲۸۱.۳۴ دلار
  • ASUS Z890 MAX Gaming WiFi: با قیمت ۲۶۸.۲۸ دلار

با توجه به لیست، مشخص است که تمام زیرمجموعه‌ها از قبل وجود داشتند، اما یک مدل اضافی به کاتالوگ Z890 اضافه شده است، که “MAX Gaming WiFi” می‌باشد.

این مدل هرگز بخشی از مادربردهای قبلی اینتل یا AMD مربوطه به ASUS نبوده است و به نظر می‌رسد ارزان‌ترین مدل در کل مجموعه ASUS Z890 باشد که با Gaming Plus MSI و مادربردهای مقرون‌به‌صرفه و مشابه سایر فروشندگان رقابت خواهد کرد.

مادربردهای ASUS Z890 در آمریکا عرضه شدند

با توجه به قیمت‌ها، ROG Maximus Z890 Extreme مدل پرچمدار خواهد بود و قیمتی در حدود ۸۸۶.۶۱ پوند یا ۱۱۱۱ دلار خواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که قیمت‌ها در بریتانیا شامل ۲۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافی است، به این معنی که هزینه واقعی مادربرد در آمریکای شمالی باید در حدود ۹۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار باشد.

مادربردهای ROG Maximus دیگری نیز داریم که بیش از ۶۰۰ پوند یا ۸۰۰ دلار قیمت دارند، که بدون احتساب مالیات حدود ۷۰۰ دلار می‌شوند.

مادربردهای ProArt و Strix Z890-I Gaming WiFi  نیز در همان محدوده قیمت ۴۰۰ تا ۴۵۰ پوند هستند، که معادل حدود ۵۳۰ تا ۵۸۰ دلار (440 تا ۴۸۵ دلار بدون مالیات) است.

راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر شامل مادربردهای TUF، Prime و Max Gaming Z890 هستند، که کمتر از ۳۰۰ پوند قیمت دارند. ارزان‌ترین این مادربردها ASUS Z890 MAX Gaming WiFi است، که ۲۱۳.۹۳ پوند یا ۲۸۶ دلار قیمت دارد.

عرضه مادربردهای ASUS Z890 در آمریکا

شرکت ایسوس به تازگی چندین مادربرد Z890 خود را در یک ویدیوی کوتاه با عنوان «مادربردهای نسل بعدی اینتل» معرفی کرد، که شامل تصاویر برخی از این مادربردها بود.

انتظار می‌رود این مادربردها در تاریخ ۲۴ اکتبر همراه با پردازنده‌های Intel Arrow Lake به بازار عرضه شوند.

نوشته مادربردهای ASUS Z890 در آمریکا عرضه شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow