نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ از قلم S-Pen پشتیبانی خواهد کرد

نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ از نمایشگر بادوام UFG، پشتیبانی از قلم S-Pen، صفحه‌نمایش بیرونی عریض‌تر و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ قصد دارد اواخر سپتامبر نسخه‌ای باریک‌تر از گوشی تاشو پرچم‌دار خود را با نام نسخه ویژه Galaxy Z Fold 6 روانه بازار کند. برخلاف شایعات قبلی، این... نوشته نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ از قلم S-Pen پشتیبانی خواهد کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  3
نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ از قلم S-Pen پشتیبانی خواهد کرد

نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ از نمایشگر بادوام UFG، پشتیبانی از قلم S-Pen، صفحه‌نمایش بیرونی عریض‌تر و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ قصد دارد اواخر سپتامبر نسخه‌ای باریک‌تر از گوشی تاشو پرچم‌دار خود را با نام نسخه ویژه Galaxy Z Fold 6 روانه بازار کند. برخلاف شایعات قبلی، این مدل با نام‌های اسلیم یا اولترا شناخته نخواهد شد.

راس یانگ، تحلیلگر مشهور، از استفاده از نمایشگر بسیار باکیفیت و مقاوم برای نسخه‌ی ویژه خبر می‌دهد. طبق ادعای او، این گوشی تاشو ممکن است بهترین نمایشگر را در بین تمام گوشی‌های تاشو سامسونگ داشته باشد.

سامسونگ در نسخه ویژه Galaxy Z Fold 6 از فناوری جدیدی به نام UFG (مخفف Ultra Foldable Glass) استفاده خواهد کرد. این فناوری از نسل قبلی (مخفف Ultra Thin Glass) UTG مقاوم‌تر است و باعث می‌شود تا صفحه‌نمایش گوشی کمتر آسیب ببیند و خراش‌های روی آن کمتر دیده شود.

گلکسی زد فولد ۶ نسخه ویژه، با نمایشگر UFG که دوام بسیار بالایی دارد

فناوری UFG در قسمت لولا ضخیم‌تر از UTG است تا دوام بیشتری داشته باشد. بااین‌حال در قسمت تاشو، UFG نازک‌تر است تا صفحه‌نمایش بهتر تا شود. بقیه‌ی قسمت‌های صفحه‌نمایش UFG ضخیم‌تر هستند تا مقاومت بیشتری در‌برابر ضربه داشته باشند.

آیس‌یونیورس، یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری، در شبکه‌ی اجتماعی وبیو اعلام کرده است که گلکسی زد فولد ۶ Special Edition احتمالاً از قلم S-Pen پشتیبانی خواهد کرد و حتی ممکن است جایگاهی برای نگه‌داری آن داشته باشد.

طبق اعلام آیس‌یونیورس، این نسخه از گلکسی زد فولد ۶ ممکن است صفحه‌نمایش بیرونی عریض‌تری داشته باشد و ظاهری شبیه به گوگل پیکسل فولد پیدا کند. علاوه‌براین، گفته می‌شود که حاشیه‌ی پایینی صفحه‌نمایش این گوشی کمی ضخیم‌تر از مدل استاندارد خواهد بود.

به‌نقل از نئووین، نسخه ویژه Galaxy Z Fold 6 به نمایشگر بیرونی ۶/۵ اینچی و نمایشگر داخلی ۸ اینچی مجهز خواهد بود. ضخامت این گوشی در حالت بسته ۱۰/۶ میلی‌متر و در حالت باز ۴/۹ میلی‌متر است.

گوشی جدید سامسونگ به‌احتمال زیاد از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP3 بهره می‌برد که مشابه سنسور استفاده‌شده در گلکسی S24 اولترا است. همچنین، این گوشی به قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری مجهز خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ برای ساخت پنل پشتی این گوشی از تیتانیوم به‌جای استیل ضد‌زنگ SUS (Steel Use Stainless) استفاده خواهد کرد.

بازارهای کره‌جنوبی و چین اولین مقاصدی خواهند بود که گلکسی زد فولد ۶ نسخه ویژه در آن‌ها عرضه می‌شود. در بازار چین، این گوشی احتمالاً با نام سامسونگ W25 شناخته خواهد شد که از برندسازی خاص برای این منطقه حکایت می‌کند.

نوشته نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ از قلم S-Pen پشتیبانی خواهد کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow