مالک نوکیا، شریک تجاری جدید بارسلونا؛ موی سر پدیده ۱۷ ساله به شکل لوگو HMD درآمد!

برند HMD جای اوپو را گرفت و حالا به‌عنوان شریک رسمی موبایلی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  3
مالک نوکیا، شریک تجاری جدید بارسلونا؛ موی سر پدیده ۱۷ ساله به شکل لوگو HMD درآمد!

برند HMD جای اوپو را گرفت و حالا به‌عنوان شریک رسمی موبایلی باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow