مایکروسافت انتشار ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 را برای دانلود همگانی آغاز کرد

مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز ۱۱ سخه 24H2 منتشر کرده است. کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی را دانلود و نصب و به جدیدترین نسخه از ویندوز ۱۱ دست یابند. به‌گزارش تک‌ناک،‌ مایکروسافت به‌طور گسترده در حال انتشار به‌روزرسانی ویژگی‌های ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 است. براساس گزارش‌ها، استیون پارکر (Steven Parker) از کارمندان نئووین‌، تأیید کرده است... نوشته مایکروسافت انتشار ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 را برای دانلود همگانی آغاز کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  2
مایکروسافت انتشار ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 را برای دانلود همگانی آغاز کرد

مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز ۱۱ سخه 24H2 منتشر کرده است. کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی را دانلود و نصب و به جدیدترین نسخه از ویندوز ۱۱ دست یابند.

به‌گزارش تک‌ناک،‌ مایکروسافت به‌طور گسترده در حال انتشار به‌روزرسانی ویژگی‌های ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 است. براساس گزارش‌ها، استیون پارکر (Steven Parker) از کارمندان نئووین‌، تأیید کرده است که دستگاه او به نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۱ با شماره ساخت 26100.863 ارتقا یافته است. این به‌روزرسانی با کد KB5039239 شناخته می‌شود.

نئووین می‌نویسد نکته‌ی جالب این است که این به‌روزرسانی حتی روی سیستم‌های فاقد مشخصات لازم برای کوپایلت پلاس مانند لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ی Ryzen 9 6900HX، در‌دسترس قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در حال گسترش دسترسی به این ویژگی برای همه‌ی کاربران است.

ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 برای دانلود همگانی

مایکروسافت به‌روزرسانی ویژگی‌های ۲۰۲۴ ویندوز ۱۱ را ابتدا به‌صورت محدود برای کامپیوترهای کوپایلت پلاس منتشر کرد. این به‌روزرسانی با شماره‌ی KB5039239 و نسخه‌ی ساخت 26100.863 عرضه و عمدتاً برای دستگاه‌های مجهز به پردازنده‌های ARM و برخی مدل‌های خاص AMD64 در نظر گرفته شده است.

در‌حال‌حاضر، این به‌روزرسانی برای دانلود دستی ازطریق کاتالوگ به‌روزرسانی‌های مایکروسافت در‌دسترس است. اگر به‌روزرسانی‌های قبلی را نصب کرده‌اید، فقط به‌روزرسانی‌های جدید موجود در این بسته دانلود و روی دستگاه شما نصب خواهند شد.

نوشته مایکروسافت انتشار ویندوز ۱۱ نسخه 24H2 را برای دانلود همگانی آغاز کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow