محصولات پاییزی اپل معرفی شدند

شرکت اپل در نظر دارد در زمان معرفی Iphone 16 در ماه سپتامبر، از محصولات جدید خود که قرار است در پاییز سال جاری عرضه شوند هم رونمایی کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، هرچه تابستان، فصلی سوت و کور در حوزه معرفی محصولات جدید به شمار می‌رود، اما پاییز فصل شکوفایی محصولات اپل در... نوشته محصولات پاییزی اپل معرفی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
محصولات پاییزی اپل معرفی شدند

شرکت اپل در نظر دارد در زمان معرفی Iphone 16 در ماه سپتامبر، از محصولات جدید خود که قرار است در پاییز سال جاری عرضه شوند هم رونمایی کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، هرچه تابستان، فصلی سوت و کور در حوزه معرفی محصولات جدید به شمار می‌رود، اما پاییز فصل شکوفایی محصولات اپل در بازار جهانی است.

در همین راستا این شرکت در حال آماده شدن برای پاییز بزرگ 2024 است، که با رویداد آیفون 16 در ماه سپتامبر آغاز می‌شود.

در ادامه به بررسی محصولات پاییزی اپل خواهیم پرداخت.

آیفون 16 پرو و پرو مکس

آیفون 16 پرو و پرو مکس در پاییز امسال عرضه می شوند

انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌های چشمگیری در این پرچمدار شرکت اپل در مقایسه با مدل‌های سال گذشته اجرایی شود، که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش بزرگ‌تر از قبل به اندازه 6.3 اینچ برای مدل پرو و 6.9 اینچ برای مدل پرو مکس
  • دکمه مخصوص برای کنترل دوربین
  • دوربین‌های به‌روز شده که شامل دوربین اولترا واید ارتقایافته، با عملکردی مناسب در محیط با نور کم و قدرت بزرگنمایی تا 5 برابر است
  • تراشه A18 Pro مخصوص هوش مصنوعی به لطف موتور عصبی سوپر شارژ

آیفون 16 و 16 پلاس

عرضه آیفون 16 و 16 پلاس در پاییز سال جاری

برخلاف مدل‌های Pro، صفحه نمایش آیفون‌های 16 و 16 پلاس به اندازه مدل سال گذشته است. اما به نظر می‌رسد از تراشه‌هایی مشابه با مدل Pro در این دو محصول استفاده شده باشد و شاید هم برای مدل‌های پایین‌تر از تراشه A18 و برای مدل‌های بالاتر از A18 pro استفاده شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دکمه مخصوص دوربین اشاره کرد که «دکمه عکاسی» نام دارد.

همچنین انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌های دیگری در قسمت دوربین و حتی رنگ بدنه گوشی‌های 16 و 16 پلاس در کنار سیستم عامل iOS 18’s AI، تأثیر زیادی بر فروش این گوشی‌ها داشته باشد.

ایرپاد 4

اپل ایرپاد 4 را در پاییز رونمایی می کند

شرکت اپل در نظر دارد دو محصول جداگانه‌ای از مدل‌های ایرپاد 4 را روانه بازار کند، که شامل مدل ارزان‌قیمت و گران‌قیمت خواهد بود.

این دو مدل AirPods 4 دارای شارژر USB-C و طراحی پایه به‌روز شده‌ای هستند، که ترکیبی از AirPods Pro و AirPods 3 را شامل می‌شوند و با توقف تولید ایرپاد 2 و 3، در خط تولید این شرکت قرار گرفته‌اند.

از جمله قابلیت‌های مدل گران‌قیمت ایرپاد 4 حفظ صدای محیط و ویژگی Find My support است.

Airpods Max2

 در پاییز سال جاری اپل Airpods Max2 را معرفی می کند

پس از مدت‌ها بی خبری، پاییز امسال سری جدید Airpods Max روانه بازار خواهد شد. مدلی که از شارژرهای سیمی به سمت شارژرهای USB-C می‌رود و قرار است قابلیت‌های مختلفی که در حال حاضر در AirPod Pro 2 وجود دارد به آن منتقل شود، که از جمله آنها می‌توان به صدای تطبیقی، آگاهی از مکالمه و صدای شخصی‌سازی شده اشاره کرد.

اپل‌واچ سری 10

اپل واچ سری 10 در پاییز رونمایی می شود

اپل‌واچ سری 10 در دو اندازه عرضه می‌شود. اندازه کوچک‌تر به اندازه مدل بزرگ فعلی است، اما مدل بزرگ‌تر برای سازگاری با صفحه نمایش اولترا طراحی شده است.

قاب دستگاه نیز باریک‌تر شده است و دارای یک تراشه قدرتمندتر خواهد بود که می‌تواند زمینه را برای هوش مصنوعی اپل در آینده فراهم کند. سنسورهای سلامت برای تشخیص فشار خون بالا و آپنه خواب نیز به امکانات اپل‌واچ 10 افزوده می‌شوند.

اپل‌واچ اولترا 3

پاییز امسال شاهد عرضه اپل‌واچ اولترا 3 خواهیم بود

ساعت اپل‌واچ اولترا بازار موفقی را تجربه کرده و به صورت سالانه از 2022 تاکنون در حال به‌روزرسانی است.

هرچند اطلاعات زیادی از اپل‌واچ اولترا 3 در دست نیست، اما به نظر قابلیت‌های جدید مدل‌های سری 10 نیز در این ساعت وجود خواهد داشت، که نصب یک تراشه سریع مخصوص هوش مصنوعی اپل از آن جمله خواهد بود. علاوه بر آن سنسورهای مربوط به وضعیت جسمانی کاربر نیز به آن افزوده خواهد شد.

انتظار می‌رود یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این ساعت مدل تیتانیوم مشکی فضایی باشد.

M4 MacBook Pro

 M4 MacBook Pro از دیگر محصولات معرفی شده اپل در پاییز خواهد بود

عرضه ویژه iPad Pro، که به عنوان تنها محصول اپل با تراشه M4 است، احتمال دارد متوقف شود.

انتظار می‌رود اپل در پاییز امسال مدل‌های MacBook Pro جدیدی را که مجهز به تراشه‌های M4، M4 Pro و M4 Max هستند را رونمایی کند. به همین دلیل به نظر نمی‌رسد تغییر چندانی در طراحی کامپیوترهای مک اپل به واسطه وجود تراشه‌های خانواده M4، ایجاد شود.

آیپد مینی 7

آیپد مینی 7 اپل در پاییز سال جاری رونمایی می شود

اگرچه آیپد مینی از سال 2021 به این سو رنگ تازه‌ای به خود نگرفته است، اما اپل در نظر دارد با روی کار آوردن آیپد مینی 7، مجدد آن را به خط تولید خود بازگرداند.

حذف پیمایش ژله‌ای در صفحه نمایش جدید و نصب تراشه ارتقایافته، از جمله تغییراتی است که در این آیپد مشاهده خواهیم کرد.

از سوی دیگر انتظار می‌رود در آیپد مینی از تراشه کلاس M استفاده شود، که سازگاری مناسبی با ویژگی هوش مصنوعی اپل دارد.

آیپد نسل یازدهم

آیپد نسل یازدهم اپل در پاییز عرضه خواهد شد

خط تولید آیپدهای اپل با روی کار آمدن نسل یازدهم آیپدها در سال جاری تکمیل خواهد شد. هرچند اطلاعات کمی از این مدل جدید در دسترس است، اما پیش‌بینی می‌شود از یک تراشه قوی و قابلیت مداد اپل در این مدل بهره گرفته شود. اما هنوز هیچ اخباری از سخت‌افزار به کار رفته در آن منتشر نشده است.

M4 Mac mini

M4 Mac mini از محصولات رونمایی شده اپل در پاییز است

شرکت اپل برای محصول Mac mini خود طرح و برنامه عظیمی در سال جاری دارد. در محصول جدید از تراشه M4 استفاده شده است و به زودی تراشه M4 Pro نیز به آن افزوده خواهد شد. اما عمده‌ترین ویژگی این محصول تغییر سخت‌افزاری کاملی است که در مقایسه با مدل مشابه قبلی خود خواهد داشت.

مدل جدید در اندازه‌ای به مراتب کوچک‌تر از قبل و نزدیک به اندازه Apple TV 4K خواهد بود.

M4 iMac

اپل پاییز امسال از M4 iMac رونمایی می کند

پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان سال 2024، محصول M4 iMac اپل روانه بازار شود. برخلاف Mac mini قرار نیست تغییرات عمده‌ای را در ظاهر این محصول جدید ببینیم، اما به نظر لوازم USB_C به آن افزوده خواهد شد.

علاوه بر محصولات فهرست شده شایعاتی مبنی بر عرضه شدن دیگر تولیدات اپل از جمله Apple TV 4K با تراشه جدیدتر  و HomePod با صفحه نمایش LCD است.

نوشته محصولات پاییزی اپل معرفی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow