مدیرعامل استودیو بازی‌سازی اینسایتل:‌ ورود به بازار بازی‌های P2E ممکن است خطرناک باشد

بازی‌های Play to Earn چند سالی است که پای خود را به صنعت ویدئوگیم باز کرده‌اند و پیش‌بینی‌ می‌شود با سرعت رشد فعلی در سال ۲۰۲۸ به حجم بازار ۹ میلیارد دلاری برسند. با وجود این رشد قابل توجه، یک مسئله اساسی در مورد اقتصاد این بازی‌ها وجود دارد. بسیاری از بازیکن‌ها با انگیزه کسب سود و خرید و فروش آیتم‌ها وارد بازی می‌شوند، پس لازم است بازی آنقدر «عمق و محتوا» داشته باشد که تقاضا برای خرید آیتم از سوی بازیکنان وجود داشته باشد. اما همیشه اینطور نیست و عرضه و تقاضا لزوما در تعادل قرار نمی‌گیرند. «استودیو بازی‌سازی […] The post مدیرعامل استودیو بازی‌سازی اینسایتل:‌ ورود به بازار بازی‌های P2E ممکن است خطرناک باشد appeared first on دیجیاتو.

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 15:00
 0  1
مدیرعامل استودیو بازی‌سازی اینسایتل:‌ ورود به بازار بازی‌های P2E ممکن است خطرناک باشد

بازی‌های Play to Earn چند سالی است که پای خود را به صنعت ویدئوگیم باز کرده‌اند و پیش‌بینی‌ می‌شود با سرعت رشد فعلی در سال ۲۰۲۸ به حجم بازار ۹ میلیارد دلاری برسند. با وجود این رشد قابل توجه، یک مسئله اساسی در مورد اقتصاد این بازی‌ها وجود دارد. بسیاری از بازیکن‌ها با انگیزه کسب سود و خرید و فروش آیتم‌ها وارد بازی می‌شوند، پس لازم است بازی آنقدر «عمق و محتوا» داشته باشد که تقاضا برای خرید آیتم از سوی بازیکنان وجود داشته باشد. اما همیشه اینطور نیست و عرضه و تقاضا لزوما در تعادل قرار نمی‌گیرند. «استودیو بازی‌سازی […]

The post مدیرعامل استودیو بازی‌سازی اینسایتل:‌ ورود به بازار بازی‌های P2E ممکن است خطرناک باشد appeared first on دیجیاتو.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow