معرفی یک نرم افزار حسابداری خوب برای مدیریت تعمیرگاه

در این مقاله قصد داریم که به شما کمک کنیم تا بهترین نرم افزار را برای مدیریت تعمیرگاه خود انتخاب کنید. اما ابتدا باید ضرورت استفاده از نرم افزار در تعمیرگاه ها را بررسی کنیم. ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری در تعمیرگاه شاید در ابتدا تصور کنید که در یک تعمیرگاه نیاز زیادی به […] منبع خبر معرفی یک نرم افزار حسابداری خوب برای مدیریت تعمیرگاه پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  3
معرفی یک نرم افزار حسابداری خوب برای مدیریت تعمیرگاه

در این مقاله قصد داریم که به شما کمک کنیم تا بهترین نرم افزار را برای مدیریت تعمیرگاه خود انتخاب کنید. اما ابتدا باید ضرورت استفاده از نرم افزار در تعمیرگاه ها را بررسی کنیم.

ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری در تعمیرگاه

شاید در ابتدا تصور کنید که در یک تعمیرگاه نیاز زیادی به استفاده از یک نرم افزار حسابداری نیست چون تعمیرکاران اغلب نه دانش حسابداری خاصی دارند تا بتوانند با نرم افزار های حسابداری کارکنند نه زمانی برای نشستن پشت سیستم و ثبت اطلاعات دارند. اما این تصور بسیار غلط است. زیرا شاید در ابتدا اینطور به نظر بیاید که وارد کردن اطلاعات در نرم افزار وقت زیادی صرف می کند. اما اگر مالک یک تعمیرگاه باشید به خوبی میدانید که روزانه با چندین مشتری که غالبا به دلیل خرابی وسیله خود عصبانی و بی حوصله هستن سر و کار دارید. همچنین با ثبت و بایگانی نکردن اطلاعات دستگاه و زمان ورود و خروج آن بعدا با مشکلات بزرگتری رو به رو می شوید.

مثلا در یک تعمیرگاه خودرو شخص بعد از مراجعه برای بردن خودروی خود ادعا میکند وسیله دیگری همراه با خودرو به شما تحویل داده است و یا اینکه در یک تعمیرگاه موبایل مشتری بعد از چند ماه می آید و ادعا میکند هفته پیش به تعمیرگاه شما مراجعه کرده است و اکنون مجددا گوشی او خراب شده است. اگر شما اطلاعات دستگاه تعمیری و زمان ورود و خروج آن را بدرستی ثبت نکرده باشید ممکن است این کشمکش ها تبعات زیان باری را برای شما داشته باشد. با توجه به نکات گفته شده نتیجه می گیریم که داشتن یک نرم افزار حسابداری جامع و کامل که از ورود تا خروج یک دستگاه تعمیری به تعمیرگاه، همه چیز را به طور کامل ثبت و بایگانی کند بسیار ضروریست.

چگونه بهترین نرم افزار مدیریت تعمیرگاه را پیدا کنیم؟

براساس توضیحات داده شده به این نتیجه رسیدیم که برای مدیریت دقیق و جلوگیری از هر مشکلی در تعمیرگاه بهترین کار استفاده از یک نرم افزار حسابداری و مدیریت تعمیرگاه کامل و دقیق است. اما نکته مهم این است که در میان تمامی نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار که همگی ادعا دارند امکانات لازم برای مدیریت یک تعمیرگاه را دارند کدام یک را باید انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم به چند مورد از مولفه هایی که یک نرم افزار را به نرم افزاری مناسب برای مدیریت تعمیرگاه تبدیل میکند اشاره کنیم:

  • تخصصی برای تعمیرات
  • ساده و جامع
  • انعطاف پذیر
  • پویایی و بروزرسانی
  • پشتیبانی قوی و حرفه ای

 

توصیه می کنیم، از آنجایی که نسخه دمو و آموزش نرم افزارهای مختلف رایگان است، پس شما نیز برای کارخود ارزش قائل باشید و نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند را با هم مقایسه کنید. البته طبق بررسی های انجام شده توسط تیم تحقیقاتی ما، قطعا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران که تخصصی در حیطه تعمیرگاه فعالیت دارد نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و حسابداری اسکناس است که از هر لحاظ از رقبای خود سبقت گرفته است. در ادامه در این باره به تفضیل توضیح خواهیم داد.

تخصصی برای تعمیرات

بسیاری از نرم افزارهای که به صورت عمومی طراحی شده اند ادعا میکنند که امکانات لازم برای مدیریت تعمیرگاه را دارند. اما زمان بررسی اینگونه نرم افزار ها با مثال معروف یک دست و چند هندوانه مواجه می شویم. از آنجای که شرکت های زیادی هستند که تخصصی در زمینه تعمیرگاه فعالیت می کنند، بهتر است برای انتخاب نرم افزار مناسب به سراغ این شرکت ها بروید. و از میان آن ها جامع ترین نرم افزار را انتخاب کنید که به سادگی بتواند نیازهای شما را برطرف کند. نرم افزار اسکناس به طور تخصصی در زمینه تعمیرات فعالیت دارد و به علت تمرکز بر روی حوضه تعمیرات توانسته است تمامی نیازهای یک تعمیرگاه را برطرف نماید. و همین موضوع آن را به بهترین نرم افزار مدیریت تعمیرگاه در ایران تبدیل کرده است.

سادگی درعین جامع بودن

درست است که یکی از مولفه های پر اهمیت در انتخاب یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خوب سادگی و راحتی نرم افزار است. اما به این نکته توجه کنید که سادگی به معنای کوچک بودن نرم افزار و نداشتن امکانات کافی نیست. نرم افزاری مناسب است که درعین سادگی، جامع و کامل باشد و در کوتاه ترین زمان بتواند تمامی نیازهای مدیریت یک تعمیرگاه را برطرف کند. همچنین چون نرم افزار مربوط به صنف تعمیرگاه است جوری طراحی شده باشد که برای ثبت یک سند کاربر را مجبور به طی کردن چندین مرحله مختلف نکند. نرم افزار اسکناس بسیار ساده و روان طراحی شده به صورتی که کاربر برای استفاده از آن نیاز به دانش حسابداری خاصی ندارد. اما در عین حال یک نرم افزار جامع و کامل است که علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات تعمیرگاهی، امکانات حسابداری کاملی نیز دارد.

انعطاف پذیری (Flexibility)

یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خوب انعطاف پذیر است و شما می تواند متناسب با روند کاری خود در تعمیرگاه نرم افزار را شخصی سازی کنید. همچنین نکته مهم دیگر شخصی سازی شدن نرم افزار متناسب با نیازهای هر صنف تعمیرگاهیست. به عنوان مثال در تعمیرگاه موبایل شما باید اطلاعاتی مانند شماره سریال گوشی، رمز عبور دستگاه و… را ثبت کنید. در حالی که در یک تعمیرگاه خودرو اطلاعاتی از قبیل شماره پلاک، شماره شاسی، کیلومتر و …. مورد نیاز است.

یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاهی خوب نرم افزاری است که امکان سفارشی سازی متناسب با شغل شما را داشته باشد. در نرم افزار اسکناس علاوه بر اینکه شما می توانید طبق روند مدیریت تعمیرگاه خود برخی از بخش های نرم افزار مانند حسابداری را فعال و یا غیر فعال کنید، بلکه در همان ابتدای شروع به کار با نرم افزار، با مشخص کردن صنف کاری خود، محیط نرم افزار مطابق نیازهای کاری شما شخصی سازی می شود.

 

پویایی و بروزرسانی مداوم

به روز بودن نرم افزار مسلما یکی از مولفه های بسیار مهم است که زمان خرید نرم افزار باید به آن توجه داشته باشید. با بررسی تاریخچه آپدیت های هر نرم افزار می توانید به پویایی و فعال بودن تیم پشتیبان آن نرم افزار پی ببرید. مسلما نرم افزارهایی که چندین سال از اخرین آپدیت آنها می گذرد نرم افزار های قابل اعتمادی نیستند. طبق بررسی انجام شده، نرم افزار اسکناس سالیانه 2 الی 3 آپدیت جدید منتشر می کند که باعث کیفیت بالای امکانات این نرم افزار شده است. و نکته دیگری که اسکناس را از دیگر رقبا متمایز کرده است، دردسترس بودن تاریخچه تمامی آپدیت ها برای کاربران است. کاربران می توانند به راحتی از طریق سایت یا اینستاگرام شرکت اسکناس، امکانات جدید و مهم هر آپدیت را مشاهده نمایند.

 

کادر پشتیبانی دلسوز و حرفه ای

یکی از مهم ترین موضوعاتی که قبل از خرید نرم افزار باید آن را بسنجید خدمات پشتیبانی نرم افزار است. یکی دیگر از نقاط قوت نرم افزار اسکناس داشتن یک تیم پشتیبانی قوی است. شما می توانید بدون تماس به راحتی با فرستادن عکس و یا فیلم در واتساپ و یا ایتا مشکلتان را با آنها درمیان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان مشکل شما را بررسی کرده و آن را رفع نمایند. در صورتی که تمایل دارید با نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس بهتر آشنا شوید روی لینک زیر کلیک کنید:

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و حسابداری اسکناس

 

منبع خبر معرفی یک نرم افزار حسابداری خوب برای مدیریت تعمیرگاه پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow