مقام ارزشمند ایران در مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۲۴ برزیل

مسابقات جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا ۲۰۲۴ برزیل در حالی با معرفی برترین ها به پایان رسید که تیم اعزامی کشورمان در لیگ ربات های پرنده موفق به کسب یک عنوان ارزشمند شد. به گزارش تکناک، تیم ایران موفق شد در رده سنی زیر ۱۹ سال عنوان بهترین پرواز مانوری را برای کشورمان کسب... نوشته مقام ارزشمند ایران در مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۲۴ برزیل اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  4
مقام ارزشمند ایران در مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۲۴ برزیل

مسابقات جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا ۲۰۲۴ برزیل در حالی با معرفی برترین ها به پایان رسید که تیم اعزامی کشورمان در لیگ ربات های پرنده موفق به کسب یک عنوان ارزشمند شد.

به گزارش تکناک، تیم ایران موفق شد در رده سنی زیر ۱۹ سال عنوان بهترین پرواز مانوری را برای کشورمان کسب کند.

رئیس کمیته ملی رباتیک فیرا در ایران در ارتباط با کم و کیف این رویداد جهانی گفت: دوره بیست و نهم مسابقات جهانی رباتیک فیرا به محوریت فدراسیون جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا، در شهر سائولوئیس کشور برزیل برگزار شد.

دکتر سروش صادق نژاد که نائب رئیسی فدراسیون جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا را بر عهده دارد افزود: این مسابقات در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی از ۱۵ مرداد آغاز شد و روز گذشته ۱۹ مردادماه به پایان رسید.

عنوان بهترین پرواز مانوری به تیم ایران رسید

وی تصریح کرد:تیم اعزامی ایران با ۱۵ تیم در بخش دانش آموزی و ۷ تیم در بخش دانشجویی در این رقابت‌ها حضور یافت.

صادق نژاد با بیان اینکه در حاشیه برگزاری بخش رقابتی همچون سال های قبل برنامه های آموزشی نیز برپا شد گفت: برگزاری کمپ آموزشی فیرا با هدف آشنایی نوجوانان با جدیدترین و بروزترین موضوعات علمی و آموزشی این حوزه و سمپوزیوم بین المللی فیرا برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاهیان علاقه مند به این حوزه از جمله مهمترین رویدادهای جانبی برگزار شده در مسابقات جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا ۲۰۲۴ برزیل بود.

رئیس کمیته ملی رباتیک فیرا در پایان گفت: یازدهمین دوره مسابقات بین المللی فیراکاپ آزاد ایران اوایل اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار شود و امیدوارم با همکاری مجامع بین المللی بتوانیم در توسعه این دانش در کشور و افزایش مهارت علاقه مندان به این حوزه گام برداریم.

نوشته مقام ارزشمند ایران در مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۲۴ برزیل اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow