گلکسی بادز ۳ پرو پس از مدت‌ها تاخیر روانه بازار شد

هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ پس از تأخیر چند هفته‌ای به دلیل مشکلات کنترل کیفیت، در نهایت به دست کاربران رسید. این هدفون‌ها با طراحی جدید و قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه هستند. به گزارش تک‌ناک، پس از تأخیر در ارسال محصولات گلکسی بادز ۳ پرو به دلیل مشکلات کنترل کیفیت، به نظر می‌رسد... نوشته گلکسی بادز ۳ پرو پس از مدت‌ها تاخیر روانه بازار شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  3
گلکسی بادز ۳ پرو پس از مدت‌ها تاخیر روانه بازار شد

هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ پس از تأخیر چند هفته‌ای به دلیل مشکلات کنترل کیفیت، در نهایت به دست کاربران رسید. این هدفون‌ها با طراحی جدید و قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه هستند.

به گزارش تک‌ناک، پس از تأخیر در ارسال محصولات گلکسی بادز ۳ پرو به دلیل مشکلات کنترل کیفیت، به نظر می‌رسد کاربران در نهایت شروع به دریافت این هدفون‌ها کرده‌اند.

گلکسی بادز ۳ پرو تاکنون بهترین هدفون سامسونگ به شمار می‌رود. این هدفون‌ها از هوش مصنوعی گلکسی برای هماهنگی با سایر محصولات سامسونگ در سال ۲۰۲۴ بهره می‌برند و طراحی جدیدی دارند. البته برخی انتقادها مبنی بر تقلید سامسونگ از طراحی ساقه‌دار اپل در بادز ۳ پرو وجود داشته است، هرچند تفاوت‌های جزئی نیز در این دو محصول دیده می‌شود.

هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ با تاخیر ارسال می شوند

بادز ۳ پرو بلافاصله پس از عرضه به دلیل مشکلات آشکار کنترل کیفیت با تأخیر مواجه شد. سامسونگ اذعان کرد که این هدفون‌ها در فرایند تولید با مشکلاتی روبه‌رو هستند. هرچند سامسونگ در مورد جزئیات سکوت کرد، اما برخی کاربران متوجه شدند که سری‌های سیلیکونی (silicone Tips) به راحتی پاره می‌شوند. شرکت با صدور بیانیه‌ای، کلیه ارسال‌های گلکسی بادز ۳ پرو را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد.

اکنون پس از مدتی، کاربران در حال دریافت هدفون‌های گلکسی بادز ۳ پرو هستند. چندین کاربر در ردیت تصاویری از این هدفون‌ها منتشر کرده‌اند. به نظر می‌رسد این ارسال‌ها در ایالات متحده و اروپا در حال انجام است. کاربران دیگری نیز اعلام کرده‌اند که منتظر اطلاع‌رسانی فروشگاه‌هایی مانند Best Buy برای موجودی و امکان تحویل هستند. حتی برخی دیگر نیز متوجه تغییر در زمان تحویل تخمینی خود شده‌اند.

براساس گزارش 9to5google، تأخیر در ارسال گلکسی بادز ۳ پرو، نه برای سامسونگ و نه برای مشتریان مطلوب نبوده است. با وجود این، به نظر می‌رسد روند ارسال محصولات به زودی آغاز خواهد شد.

نوشته گلکسی بادز ۳ پرو پس از مدت‌ها تاخیر روانه بازار شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow