مقام‌های آلمانی خودپردازهای رمزارزی غیرقانونی را جمع‌آوری می‌کنند

مقام‌های قضایی آلمانی طی اقدامی ضربتی خودپردازهای رمزارزی را در این کشور جمع‌آوری کرده‌اند. از این دستگاه‌ها بیش از ۱۳ میلیون دلار وجه نقد کشف و ضبط شده است. به‌گزارش تک‌ناک، سازمان نظارت مالی فدرال آلمان عملیات توقیف و جمع‌آوری خودپردازهای رمزارزی را در سرتاسر این کشور اجرا کرده است. از قرار معلوم این عملیات... نوشته مقام‌های آلمانی خودپردازهای رمزارزی غیرقانونی را جمع‌آوری می‌کنند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
مقام‌های آلمانی خودپردازهای رمزارزی غیرقانونی را جمع‌آوری می‌کنند

مقام‌های قضایی آلمانی طی اقدامی ضربتی خودپردازهای رمزارزی را در این کشور جمع‌آوری کرده‌اند. از این دستگاه‌ها بیش از ۱۳ میلیون دلار وجه نقد کشف و ضبط شده است.

به‌گزارش تک‌ناک، سازمان نظارت مالی فدرال آلمان عملیات توقیف و جمع‌آوری خودپردازهای رمزارزی را در سرتاسر این کشور اجرا کرده است. از قرار معلوم این عملیات در راستای تشدید نظارت دولت آلمان بر معامله‌ها و تراکنش‌های رمزارزی انجام می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این تراکنش‌ها در قلمرو آلمان روزبه‌روز در حال افزایش است.

به‌نقل از کریپتودنس، در ۲۰ اگوست (۳۰ مرداد)، سازمان‌های نظارتی ۳۵ نقطه را بازرسی و از این نقاط چندین خودپرداز رمزارزی فاقد مجوز را کشف و ضبط کردند. این اقدام بیش از همه از تعهد سفت‌وسخت دولت آلمان به قوانین مبارزه با پول‌شویی جکایت می‌کند.

خودپردازهای رمزارزی

سازمان نظارت مالی فدرال آلمان طی اطلاعیه‌ای تأکید کرده که خودپردازهای رمزارزی ممکن است کاربرد گسترده‌ای در عملیات‌های مالی غیرقانونی و کلاه‌برداری و پول‌شویی داشته باشند. هدف از توقیف این دستگاه‌ها، محافظت از نظام مالی آلمان و گسترش چتر حمایتی دولت از شهروندان عنوان شده است.

طبق مفاد قوانین بالادستی، گردانندگان خودپردازهای رمزارزی فاقد مجوز ممکن است با پیامدهای قضایی سختی از‌جمله یک تا پنج سال حبس مواجه شوند. دولت آلمان مصمم است در راستای تنظیمگری حوزه‌ی رمزارزها و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه مالی، با متخلفان حوزه‌ی رمزارزها برخورد کند.

در قانون بانکداری آلمان، آمده است که راه‌اندازی و گرداندن هرگونه خودپرداز رمزارزی منوط به دریافت مجوز از سازمان نظارت مالی فدرال این کشور است. بااین‌حال، هنوز چهارچوب نظارتی شفافی برای استقرار و اپراتوری این دستگاه‌ها تنظیم نشده است و احتمال دارد مجرمان از آن‌ها به‌عنوان ابزاری برای دورزدن نهادهای مالیاتی و پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم استفاده کنند.

نوشته مقام‌های آلمانی خودپردازهای رمزارزی غیرقانونی را جمع‌آوری می‌کنند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow