مینی کامپیوتر UM760 Slim معرفی شد

شرکت Minisforum، تولیدکننده محبوب مینی کامپیوترها، از عرضه مدل جدید و باریک خود یعنی مینی کامپیوتر UM760 Slim، خبر داد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این مینی کامپیوتر (با وزن 1.48 پوند) اما قدرتمند، با استفاده از معماری Zen 4، عملکردی بالا را در ابعادی بسیار کوچک ارائه می‌دهد. مینی کامپیوتر UM760 Slim، با قابلیت... نوشته مینی کامپیوتر UM760 Slim معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
مینی کامپیوتر UM760 Slim معرفی شد

شرکت Minisforum، تولیدکننده محبوب مینی کامپیوترها، از عرضه مدل جدید و باریک خود یعنی مینی کامپیوتر UM760 Slim، خبر داد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این مینی کامپیوتر (با وزن 1.48 پوند) اما قدرتمند، با استفاده از معماری Zen 4، عملکردی بالا را در ابعادی بسیار کوچک ارائه می‌دهد.

مینی کامپیوتر UM760 Slim، با قابلیت حمل آسان، برای افرادی که به دنبال یک کامپیوتر کارآمد برای بازی یا کارهای روزمره در هر مکان هستند، انتخابی ایدئال است.

این مینی کامپیوتر، به لطف پردازنده AMD Ryzen 5 7640HS مبتنی بر معماری Zen 4، عملکردی قدرتمند ارائه می‌دهد.

این پردازنده 6 هسته‌ای و 12 رشته‌ای با فرکانس پایه 4.3 گیگاهرتز و فرکانس تقویت 5 گیگاهرتز، توان پردازشی بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این دستگاه با مصرف انرژی بسیار پایین 35 تا 54 وات و سیستم خنک‌کننده پیشرفته، حتی در زمان اجرای سنگین‌ترین وظایف، خنک باقی می‌ماند.

فن بزرگ و بی‌صدای این سیستم خنک‌کننده، دمای دستگاه را تحت کنترل و محیط کار را آرام نگه می‌دارد.

مینی کامپیوتر UM760 Slim عرضه می‌شود

علاوه بر پردازنده قدرتمند، UM760 Slim به گرافیک مجتمع Radeon 760M مجهز شده است، که قادر به اجرای روان اکثر بازی‌های رایانه‌ای و انجام کارهای گرافیکی سنگین مانند: رندرینگ سه‌بعدی، ویرایش عکس و فیلم می‌باشد.

این گرافیک از رزولوشن‌های بسیار بالای 8k با نرخ نوسازی 60 هرتز و 4K با نرخ نوسازی 240 هرتز پشتیبانی می‌کند.

این مینی کامپیوتر به صورت استاندارد با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD عرضه می‌شود، اما قابلیت ارتقا تا 96 گیگابایت رم DDR5 با فرکانس 5600 مگاهرتز و 4 ترابایت حافظه SSD با سرعت خواندن/نوشتن تا 7000 مگابایت بر ثانیه را دارد.

این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا این مینی کامپیوتر، عملکردی سریع و روان داشته باشد.

معرفی مینی کامپیوتر UM760 Slim

این دستگاه از جدیدترین فناوری‌های ارتباطی بهره می‌برد و با داشتن Wi-Fi 6E، اتصال بی‌سیم پرسرعت و باثباتی را فراهم می‌کند.

همچنین، پورت شبکه سیمی 5G، اتصال سیمی بسیار سریع و پایداری را به ارمغان می‌آورد.

پورت USB4 با سرعت انتقال داده 40 گیگابیت بر ثانیه، امکان اتصال همزمان چندین دستگاه پر سرعت را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، پورت‌های USB معمولی، جک 3.5 میلی‌متری صدا و دکمه Clear CMOS برای تنظیم مجدد BIOS، از دیگر امکانات این مینی کامپیوتر هستند.

شرکت Minisforum، مینی کامپیوتر UM760M Slim را با سیستم‌عامل ویندوز 11 و دستیار هوشمند Copilot عرضه کرده است.

یک کیت نصب دیواری نیز به عنوان لوازم جانبی این مینی کامپیوتر ارائه می‌شود و قیمت کنونی این دستگاه 349 دلار عنوان شده است.

 

نوشته مینی کامپیوتر UM760 Slim معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow