دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی ایران برگزار می شود

دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی برای دومین سال پیاپی توسط مرکز نوآوری نکسترا برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس هوش مصنوعی تکناک،این رویداد که به منظور شبکه‌سازی و تعامل میان فعالان و بازیگران حوزه هوش مصنوعی، کارآفرینی و نوآوری طراحی شده است، روز چهارشنبه 21 شهریور 1403 از ساعت 12:30 در سالن صندوق نوآوری... نوشته دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی ایران برگزار می شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی ایران برگزار می شود

دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی برای دومین سال پیاپی توسط مرکز نوآوری نکسترا برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس هوش مصنوعی تکناک،این رویداد که به منظور شبکه‌سازی و تعامل میان فعالان و بازیگران حوزه هوش مصنوعی، کارآفرینی و نوآوری طراحی شده است، روز چهارشنبه 21 شهریور 1403 از ساعت 12:30 در سالن صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری (واقع در خیابان ملاصدرا) برگزار می‌شود.

مراسم روز فناوری هوش مصنوعی؛ از بزرگداشت تا تثبیت یک رویداد سالانه

مراسم روز فناوری هوش مصنوعی؛ از بزرگداشت تا تثبیت یک رویداد سالانه

مرکز نوآوری نکسترا در سال 1402 برای نخستین بار رویدادی به مناسبت بزرگداشت روز فناوری هوش مصنوعی برگزار کرد که با استقبال گسترده اعضای اکوسیستم هوش مصنوعی مواجه شد.

این رویداد که در ابتدا به منظور تکریم دستاوردهای این فناوری شکل گرفت، اکنون به یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های سالانه فعالان و متخصصان حوزه هوش مصنوعی تبدیل شده است و نقش مهمی در توسعه و تعمیق این فناوری در سطح کشور ایفا می‌کند.

افتتاحیه پنجمین دوره رویداد فیس‌کاپ؛ نقطه عطفی در هوش مصنوعی در ایران

فیس‌کاپ، به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد تخصصی هوش مصنوعی در کشور، از سال 1399 تاکنون چهار دوره موفقیت‌آمیز را پشت سر گذاشته و اکنون در سال 1403، پنجمین دوره خود را با محوریت بازشناسی چهره آغاز می‌کند.

در مراسم افتتاحیه‌این رویداد که از مهرماه آغاز و تا اسفند 1403 ادامه خواهد داشت، تندیس ویژه‌ای  به عنوان نمادی از تلاش‌ها و دستاوردهای نوآورانه در حوزه هوش مصنوعی رونمایی خواهد شد.

این مراسم فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌کنندگان به‌منظور کسب اطلاعات به‌روز و شبکه‌سازی با دیگر پیشگامان این حوزه در کشور است.

نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان

در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی از محصولات و دستاوردهای 20 شرکت دانش‌بنیان برتر در حوزه هوش مصنوعی برپا خواهد شد. شرکت‌هایی مانند توسن تکنو، دیبارایان، ایرانسل و گرین وب در این نمایشگاه حضور داشته و فرصت تعامل و ارائه چالش‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه خود را با بازدیدکنندگان خواهند داشت.

اختتامیه دومین مدرسه تابستانه هوش مصنوعی

اختتامیه دومین مدرسه تابستانه هوش مصنوعی

مرکز نوآوری نکسترا برای دومین تابستان پیاپی، مدرسه تابستانه هوش مصنوعی را برگزار کرده است. این دوره که از تیر 1403 آغاز شده و در نیمه دوم مرداد 1403 به پایان رسیده است، به نوجوانان 13 تا 20 ساله مهارت‌های اولیه برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی را آموزش داده است.

در اختتامیه این مدرسه، شرکت‌کنندگان دوره 40 ساعته خود را با دریافت گواهی‌نامه‌های پایان دوره در مقابل جمعی از مهمانان و متخصصان جشن خواهند گرفت.

این رویداد نه تنها نشان‌دهنده پایان یک دوره آموزشی است، بلکه می‌تواند گامی مهم در آغاز مسیر حرفه‌ای این جوانان در دنیای فناوری و هوش مصنوعی باشد.

ثبت‌نام برای حضور در رویداد؛ فرصتی رایگان برای علاقه‌مندان به هوش مصنوعی

حضور در این رویداد برای تمامی علاقه‌مندان به هوش مصنوعی کاملا رایگان است. برای شرکت در رویداد، کافی است که علاقه‌مندان از طریق لینک اطلاعات خود را ثبت نمایند. این رویداد در روز چهارشنبه 21 شهریور 1403، از ساعت 12:30 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

نوشته دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی ایران برگزار می شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow