ناتینگ ایر (اوپن) معرفی شد؛ طراحی روی گوش و عمر باتری طولانی

شرکت ناتینگ به تازگی محصول جدیدی با نام «ناتینگ ایر (اوپن)» (Nothing Ear (open)) را معرفی کرده است که همان‌طور که از نامش پیداست، اولین ایرباد بی‌سیم با طراحی «باز» از این برند محسوب می‌شود. این ایرباد با طراحی روی گوش و قلاب‌هایی که دور گوش قرار می‌گیرند، متفاوت از سایر هدفون‌های بی‌سیم ناتینگ بوده، […]

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  2
ناتینگ ایر (اوپن) معرفی شد؛ طراحی روی گوش و عمر باتری طولانی

شرکت ناتینگ به تازگی محصول جدیدی با نام «ناتینگ ایر (اوپن)» (Nothing Ear (open)) را معرفی کرده است که همان‌طور که از نامش پیداست، اولین ایرباد بی‌سیم با طراحی «باز» از این برند محسوب می‌شود. این ایرباد با طراحی روی گوش و قلاب‌هایی که دور گوش قرار می‌گیرند، متفاوت از سایر هدفون‌های بی‌سیم ناتینگ بوده، اما همچون دیگر محصولات این شرکت از ظاهر نیمه‌شفاف و مدرنی برخوردار است که به امضای این برند تبدیل شده است. هدف اصلی از انتخاب این سبک طراحی، راحتی در استفاده طولانی‌مدت و فراهم کردن حس آگاهی از محیط پیرامون برای کاربران است. با دیجی رو همراه باشید.

طراحی منحصر به فرد و نوآوری‌های صوتی

همواره یکی از نقاط تمرکز اصلی در طراحی محصولات ناتینگ، ظاهر خاص و جذاب آن‌ها بوده است و ناتینگ ایر (اوپن) نیز از این قاعده مستثنی نیست. این ایرباد از یک سیستم تعادلی سه‌نقطه‌ای بهره می‌برد که به وسیله قلاب‌های سیلیکونی بر روی گوش قرار می‌گیرند. همچنین طراحی این ایرباد به گونه‌ای است که بلندگوهای آن‌ در خارج از گوش قرار دارند. البته، برای جلوگیری از نشت صدا و حفظ حریم خصوصی کاربران، ناتینگ از یک سیستم نوآورانه به نام «سیستم مهر و موم صدا» استفاده کرده است که از بلندگوهای جهت‌دار بهره می‌برد تا صدا به محیط اطراف نشت نکند.

ناتینگ ایر (اوپن)

مشخصات فنی و مقاومت در برابر گرد و غبار

هر کدام از گوشی‌های ناتینگ ایر (اوپن) تنها 8.1 گرم وزن دارند و این ایرباد همراه با کیس شارژ خود از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب برخوردار است که به معنای مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی می‌باشد. این ایرباد همچنین مجهز به درایورهای 14.2 میلی متری با پوشش تیتانیوم است که کیفیت صدای عالی و جزئیات دقیق را به کاربران ارائه می‌دهد. اتصال ایرباد از طریق بلوتوث نسخه 5.3 انجام می‌شود و امکان جفت‌سازی همزمان با دو دستگاه را نیز پشتیبانی می‌کند.

ناتینگ ایر (اوپن)

قابلیت‌های پیشرفته و تعاملات هوشمند

یکی از ویژگی‌های جذاب ناتینگ ایر (اوپن) قابلیت Clear Voice 3.0 است که به کمک میکروفون‌های دوگانه، کیفیت مکالمات تلفنی را بهبود می‌بخشد. همچنین این ایرباد دارای کنترل‌های فشاری است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی پخش موسیقی، تنظیم صدا و مدیریت تماس‌ها را انجام دهد. این کنترل‌ها به کاربر امکان می‌دهند که بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از جیب خود، تمامی عملکردهای مورد نیاز را کنترل کند.

ناتینگ ایر (اوپن)

ناتینگ ایر (اوپن) با اپلیکیشن Nothing X نیز سازگار است که از طریق آن کاربران می‌توانند پروفایل‌های صوتی دلخواه خود را تنظیم و به اشتراک بگذارند، کنترل‌های ایرباد را سفارشی‌سازی کنند و همچنین به‌روزرسانی‌های نرم افزاری منتشر شده را دریافت نمایند. یکی از ویژگی‌های جالب این ایرباد، پشتیبانی از شبکه «Find My» است که به کاربر امکان می‌دهد در صورت گم شدن ایرباد، مکان دقیق آن‌ را پیدا کند. همچنین، حالت تأخیر کم برای گیمرها و اتصال مستقیم به ChatGPT (تنها از طریق گوشی‌های ناتینگ) از دیگر قابلیت‌های هوشمند ناتینگ ایر (اوپن) است.

ناتینگ ایر (اوپن)

عمر باتری طولانی و شارژ سریع

یکی از ویژگی‌های برجسته ناتینگ ایر (اوپن) طول عمر باتری آن است. هر کدام از گوشی‌ها دارای باتری 64 میلی آمپر ساعتی هستند که به کاربران این محصول اجازه می‌دهد تا 8 ساعت به صورت مداوم از آن‌ها استفاده کنند. کیس شارژ این ایرباد نیز دارای باتری 635 میلی آمپر ساعتی است که به لطف آن، کاربران می‌توانند تا 30 ساعت زمان پخش را تجربه کنند. شارژ ایربادها از طریق پورت USB-C انجام می‌شود و هر چند که شارژ بی‌سیم برای این محصول در نظر گرفته نشده است، اما سرعت بالای شارژ از طریق کابل USB-C می‌تواند این فقدان را جبران کند.

قیمت و تاریخ عرضه

ناتینگ ایر (اوپن) تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود و قیمت آن 149 دلار، 149 یورو یا 129 پوند اعلام شده است. پیش فروش این محصول از طریق وب‌سایت Nothing.tech آغاز شده و فروش عمومی آن نیز از اول اکتبر سال جاری (10 مهر) آغاز خواهد شد.

ناتینگ ایر (اوپن)

جمع‌بندی

ناتینگ ایر (اوپن) با ترکیب طراحی جذاب، قابلیت‌های هوشمند و عمر باتری طولانی، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک ایرباد بی‌سیم راحت و با کیفیت صدای بالا هستند. همچنین، با توجه به قیمت مناسب و امکانات متنوع، این محصول می‌تواند توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خود جلب کند. ناتینگ با تولید این ایرباد نشان داده است که همچنان به طراحی و نوآوری توجه ویژه‌ای دارد و قصد دارد با ارائه یک اکوسیستم از محصولات مختلف به نیازهای کاربران برای استفاده در طول روز پاسخ دهد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow