ناتینگ ایر و ناتینگ ایر (a): ایربادهایی برای هر سلیقه و بودجه!

شرکت نوپای ناتینگ از دو ایرباد جدید با قیمت‌های متفاوت رونمایی کرد: ناتینگ ایر (a) با قیمت 99 یورو (99 دلار) و ناتینگ ایر پرچم‌دار با قیمت 149 یورو (149 دلار). ناتینگ ایر جانشین مستقیم مدل سال گذشته ناتینگ ایر (2) است، در حالی که ناتینگ ایر (a) برای اولین بار به عنوان یک گزینه […]

۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 15:00
 0  0
ناتینگ ایر و ناتینگ ایر (a): ایربادهایی برای هر سلیقه و بودجه!

شرکت نوپای ناتینگ از دو ایرباد جدید با قیمت‌های متفاوت رونمایی کرد: ناتینگ ایر (a) با قیمت 99 یورو (99 دلار) و ناتینگ ایر پرچم‌دار با قیمت 149 یورو (149 دلار). ناتینگ ایر جانشین مستقیم مدل سال گذشته ناتینگ ایر (2) است، در حالی که ناتینگ ایر (a) برای اولین بار به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه با قیمت پایین‌تر معرفی شده است. همچنین، قابلیت ادغام با هوش مصنوعی ChatGPT برای این ایربادهای جدید در نظر گرفته شده است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت، دستیار هوش مصنوعی را فراخوانی کنند.

ناتینگ ایر
(Nothing Ear)

ناتینگ ایر از درایورهای دینامیک 11 میلی‌متری با دیافراگم سرامیکی بهره‌مند است که صداهای اوج را غنی‌تر و شفاف‌تر ارائه می‌دهد. همچنین دو دریچه اضافی، جریان هوا را برای داشتن صدایی شفاف‌تر بهبود می‌بخشد. ناتینگ از کدک‌های LHDC 5.0 و LDAC برای استریم با نرخ بیت بالا و الگوریتم ارتقاء یافته Smart ANC پشتیبانی می‌کند که به صورت خودکار میزان نشتی صدا را بررسی کرده و بر این اساس، سیستم حذف نویز فعال (ANC) را تنظیم می‌کند.

ناتینگ ایر

ناتینگ با در اختیار قرار دادن گزینه اکولایزر پیشرفته در اپلیکیشن همراه ناتینگ ایکس (Nothing X)، امکان کنترل بیشتر بر صدا را فراهم آورده است. کاربران می‌توانند تنظیمات اکولایزر شخصی خود را ایجاد و آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

ناتینگ ایر از طریق بلوتوث 5.3 با قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه، Google Fast Pair و Microsoft Swift Pair متصل می‌شود. ناتینگ همچنین میکروفون‌های مکالمه جدیدی با فناوری Clear Voice Technology برای دریافت بهتر صدا و برقراری تماس‌های شفاف‌تر را در این ایرباد تعبیه کرده است. عمر باتری این دستگاه بدون فعال بودن قابلیت حذف نویز یا ANC معادل 8.5 ساعت (5.2 ساعت با احتساب ANC) و با احتساب کیس شارژ، تا 40.5 ساعت اعلام شده است. این محصول از شارژ سیمی از طریق USB-C و شارژ بی‌سیم تا توان 2.5 وات از طریق ناتینگ ایر در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود. پیش‌فروش از امروز آغاز شده و فروش رسمی از تاریخ 22 آوریل شروع خواهد شد.شارژرهای Qi سازگار پشتیبانی می‌کند.

ناتینگ ایر

ناتینگ ایر در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود. پیش‌فروش این ایرباد از امروز آغاز شده و فروش رسمی آن از تاریخ 22 آوریل (3 ارديبهشت) شروع خواهد شد.

ناتینگ ایر (a)
(Nothing Ear (a))

ناتینگ ایر (a)

ناتینگ ایر (a) با حفظ بسیاری از ویژگی‌های کلیدی نسخه گران‌تر ناتینگ ایر، از جمله درایورهای دینامیک 11 میلی‌متری، ANC و پشتیبانی از LDAC، راهی بازار شده است. این ایرباد مقرون به صرفه از طراحی نسبتاً اصلاح‌شده با کیس مستطیلی شکل و رنگ زرد روشن در کنار نسخه‌های سفید و مشکی بهره می‌برد.

دیگر مشخصات این محصول با ناتینگ ایر گران‌تر مطابقت دارد، به جز اکولایزرهای سفارشی و دیافراگم سرامیکی. عمر باتری آن 9.5 ساعت پخش بدون ANC (5.5 ساعت با ANC) و تا 42.5 ساعت با احتساب کیس شارژ اعلام شده است. در نهایت اینکه این محصول تنها از شارژ سیمی از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow