نارضایتی مدیران سونی از بازخوردهای اولیه بازی Ghost of Yotei

مدیران شرکت سونی از واکنش‌های اولیه به بازی Ghost of Yotei، دنباله‌ی بازی Ghost of Tsushima، راضی نیستند و انتقادات را ناعادلانه دانستند. به‌گزارش تک‌ناک، به‌تازگی در رویداد State of Play، سونی بازی جدید استودیو ساکرپانچ به نام Ghost of Yotei را معرفی کرد. این رویداد زنده در کل و از‌نظر مخاطبان جذاب نبود؛ اما […] نوشته نارضایتی مدیران سونی از بازخوردهای اولیه بازی Ghost of Yotei اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  0
نارضایتی مدیران سونی از بازخوردهای اولیه بازی Ghost of Yotei

مدیران شرکت سونی از واکنش‌های اولیه به بازی Ghost of Yotei، دنباله‌ی بازی Ghost of Tsushima، راضی نیستند و انتقادات را ناعادلانه دانستند.

به‌گزارش تک‌ناک، به‌تازگی در رویداد State of Play، سونی بازی جدید استودیو ساکرپانچ به نام Ghost of Yotei را معرفی کرد. این رویداد زنده در کل و از‌نظر مخاطبان جذاب نبود؛ اما معرفی این بازی در پایان باعث هیجان‌زده‌شدن هواداران شد.

بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که شخصیت اصلی بازی، جین ساکای، از بازی محبوب Ghost of Tsushima بازگردد. با‌وجود‌این، شخصیت جدیدی به نام آتسو (Atsu) به‌عنوان قهرمان بازی معرفی شد که باعث واکنش‌های منفی برخی از کاربران شد.

به‌‌نقل از tech4gamers و طبق شایعات جدید، مدیران سونی نیز از این بازخوردهای اولیه ناراضی هستند. این شایعه از منبعی داخلی منتشر شده و یوتیوبر معروف، Endymion، آن را فاش کرده است. او اظهار کرد که معرفی Ghost of Yotei برای بسیاری از افراد حاضر در شرکت، به‌ویژه کسانی که از پروژه‌ی استودیو ساکرپانچ آگاهی نداشتند، شوکه‌کننده بود.

این شایعات نشان می‌دهد که بسیاری از مدیران سونی انتظار داشتند تا جین ساکای شخصیت اصلی دنباله‌ی این بازی باشد و از معرفی آتسو به‌عنوان شخصیت اصلی جدید شگفت‌زده شده‌اند. اگرچه بعضی از هواداران از محیط جدید بازی استقبال کردند، بسیاری هنوز انتظار داشتند تا جین ساکای به‌عنوان قهرمان بازگردد؛ به‌ویژه به‌دلیل نقشی که در بازی قبلی داشت.

طبق گزارش‌های جدید، مدیران سونی از واکنش‌های اولیه به بازی Ghost of Yotei راضی نیستند.

درمقابل، آتسو به‌عنوان شخصیت اصلی بازی نیز با انتقادهایی روبه‌رو بوده است. اگرچه این انتقادها حداقل تا قبل از انتشار بازی منصافانه به‌نظر نمی‌رسد، برخی از هواداران مدعی شده‌اند که سری Ghost به‌سمت گرایش‌های اجتماعی و فرهنگی خاصی رفته است که با ذائقه‌ی آن‌ها همخوانی ندارد. این نارضایتی‌ها بیشتر به‌دلیل واکنش‌های منفی به صداپیشه آتسو که خود نیز بحث‌برانگیز بوده، تشدید شده است.

با‌توجه‌به تأثیرات گسترده و موفقیت Ghost of Tsushima، انتظارات بسیار زیادی برای دنباله‌ی این بازی وجود داشت. به‌نظر می‌رسد که بازخوردهای اولیه نتوانسته‌اند این انتظارات را برآورده کنند. این موضوع احتمالاً یکی از دلایلی است که مدیران سونی از واکنش‌های اولیه ناراضی هستند.

نوشته نارضایتی مدیران سونی از بازخوردهای اولیه بازی Ghost of Yotei اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow