نسخه انحصاری تایکان توربو K-Edition پورشه رونمایی شد

 پورشه روز جمعه از نسخه انحصاری خودروی تایکان توربو K-Edition به مناسبت دهمین سالگردش در کره جنوبی رونمایی کرد. به گزارش تکناک، نسخه انحصاری پورشه با قطعات داخلی و خارجی منحصر به فرد از فرهنگ مخصوص کره ای الهام گرفته است. این خودروساز اوایل امسال تایکان ارتقا یافته را با پیمایش بیشتر، شارژ سریعتر و... نوشته نسخه انحصاری تایکان توربو K-Edition پورشه رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  3
نسخه انحصاری تایکان توربو K-Edition پورشه رونمایی شد

 پورشه روز جمعه از نسخه انحصاری خودروی تایکان توربو K-Edition به مناسبت دهمین سالگردش در کره جنوبی رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، نسخه انحصاری پورشه با قطعات داخلی و خارجی منحصر به فرد از فرهنگ مخصوص کره ای الهام گرفته است. این خودروساز اوایل امسال تایکان ارتقا یافته را با پیمایش بیشتر، شارژ سریعتر و حتی قدرت بیشتر عرضه کرد.

پورشه تایکان توربو GT جدید یک اسب تمام عیار الکتریکی است. این خودروی اسپرت برقی با بیش از 1000 اسب بخار قدرت می‌تواند در 2.1 ثانیه به سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت برسد و تاکنون سریع‌ترین پورشه قانونی مخصوص خیابان باشد.

تایکان توربو GT جدید شرکت پورشه (با پکیج وایساچ) 1092 اسب بخار قدرت دارد و از تسلا مدل S Plaid که 1020 اسب بخار قدرت دارد قوی تر است. تسلا و پورشه سال‌هاست که برای عنوان سریع‌ترین خودروی تولیدی سری الکتریکی با هم رقابت می کنند.

مدل جدید تایکان توربو GT در اوایل امسال در مسابقه Weathertech Raceway Laguna Seca در کالیفرنیا با ثبت زمان 1:27:87 در یک دور رکورد زد.

یکی دیگر از مدل های جدید تایکان که برای پورشه نقطه عطف محسوب می شود، آخرین این هفته وارد بازار می شود.

کشور کره با رونمایی از تایکان توربو K-Edition، که با اثرپذیری از نمادهای این کشور به خودرویی لوکس بدل شده دهمین سالگرد تاسیس شرکت پورشه را جشن می گیرد.

به گفته هولگر گرمن، مدیرعامل پورشه در کره مفهوم تایکان توربو  K-Editionآمیخته ای از اصالت پورشه و فرهنگ کره ای می باشد. شرکت Sonderwunsch با شرکتهای Porsche Korea و Style Porsche Design همکاری کرد تا مدل K-Edition را به وجود آورد.

یکی از اولین چیزهایی که توجه شما را به خود جلب می کند نشانی برگرفته از مهر سلطنتی کره است که در جلوی ماشین قرار گرفته و نام “تایکان” با حروف کره ای نوشته شده است.

همچنین متوجه خواهید شد که طراحان پورشه یک مسیر مسابقه را در لوگو ادغام کرده اند. تیم متخصص Sonderwunsch نشان را روی درگاه شارژ به صورت دستی نقاشی کرده اند. همچنین می توان آن را روی پشتی صندلی ها و جا کلیدی چرمی نیز یافت.

با الهام از فرهنگ کره مدل K-Edition همچنین شامل نمادهای شهرها، ساختمان ها و مناظر کره ای است.

کارشناسان پورشه این طرح را روی اسپویلر عقب و بدنه کلید با دست نقاشی کرده اند که در قسمت پایین داشبورد در سمت سرنشین نیز نقش بسته است. در داخل خودرو تودوزی های منظم دست ساز را خواهید دید که به لوکس بودن آن می افزاید.

نسخه محدود پورشه تایکان K-Edition منحصراً در کره موجود است که نسبت به پورشه تایکان توربو ارتقا یافته، مدل الهام گرفته از کره‌ای تا 871 اسب بخار (650 کیلووات) قدرت دارد هرچند به اندازه مدل GT سریع نیست اما برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت به 2.7 ثانیه زمان نیاز دارد که زمان قابل قبولی می باشد.

خریداران می توانند برای بدنه اتومبیل از بین پنج رنگ ، قرمز یاقوتی، سبز بلوطی، آبی ایپانما، ماکادمیا و الکس گری را انتخاب کنند.

گزینه های قرمز، آبی و خاکستری شامل فضای داخلی مشکی بازالتی است، در حالی که مدل های ماکادامیا و سبز بلوطی با چرم قهوه ای ترافل عرضه می شوند.

تایکان با فروش 1805 دستگاه در سال گذشته، دومین خودروی پرفروش پورشه پس از مدل کاین بود که این نشان دهنده استقبال گسترده از این شرکت در کره می باشد.

نوشته نسخه انحصاری تایکان توربو K-Edition پورشه رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow