نسخه بتای One UI 7 سامسونگ با اندروید ۱۵ تا پایان امسال منتشر می‌شود

در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC)، این شرکت تأیید کرد که نسخه بتای One UI 7 که براساس اندروید ۱۵ توسعه یافته، تا پایان امسال منتشر خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، برای ماه‌ها تاریخ احتمالی انتشار نسخه بتای One UI 7 دچار تغییراتی بود و شایعاتی مبنی‌بر انتشار زودهنگام آن وجود داشت. در ابتدا، تصور می‌شد […] نوشته نسخه بتای One UI 7 سامسونگ با اندروید ۱۵ تا پایان امسال منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۳ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  1
نسخه بتای One UI 7 سامسونگ با اندروید ۱۵ تا پایان امسال منتشر می‌شود

در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC)، این شرکت تأیید کرد که نسخه بتای One UI 7 که براساس اندروید ۱۵ توسعه یافته، تا پایان امسال منتشر خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، برای ماه‌ها تاریخ احتمالی انتشار نسخه بتای One UI 7 دچار تغییراتی بود و شایعاتی مبنی‌بر انتشار زودهنگام آن وجود داشت. در ابتدا، تصور می‌شد که این نسخه زودتر از زمان معمول در‌دسترس قرار گیرد. بااین‌حال، گزارش‌ها حاکی از تأخیرهای داخلی سامسونگ بودند که برنامه‌ریزی‌های اولیه را تغییر داد. اخیراً نیز خبرهایی مبنی‌بر تعویق این به‌روزرسانی برای مدت نامعلوم منتشر شده بود. باوجوداین، امروز سامسونگ تأیید کرد که نسخه بتای One UI 7 تا قبل از پایان سال جاری میلادی برای توسعه‌دهندگان منتشر خواهد شد.

One UI سامسونگ به‌منظور ارائه‌ی تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده و خلاقانه و کارآمد طراحی شده است و نسخه‌ هفتم این رابط کاربری نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. سامسونگ در کنفرانس SDC24 پیش‌نمایشی از این نسخه ارائه کرد که شامل طراحی ساده و تأثیرگذار در‌کنار قابلیت‌های جدیدی برای ادغام ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی در فعالیت‌های روزمره کاربران است.

در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC)، این شرکت تأیید کرد که نسخه بتای One UI 7، که بر اساس اندروید ۱۵ ساخته شده است

9to5google می‌نویسد که با وجود اعلام سامسونگ مبنی‌بر انتشار این نسخه در سال جاری، همچنان این احتمال وجود دارد که انتشار نسخه‌ بتا به ماه دسامبر ۲۰۲۴ موکول شود که این موضوع باتوجه‌به برنامه‌های همیشگی سامسونگ، تأخیری مهم محسوب می‌شود. برای مثال، سال گذشته نسخه‌ بتای One UI 6 در ماه آگوست و بسیار زودتر از زمان معرفی نسخه‌ فعلی اعلام شده بود.

انتظار می‌رود که One UI 7 به‌روزرسانی عمده‌ای باشد و تغییرات درخورتوجهی در طراحی و ویژگی‌های سیستم‌عامل به‌همراه داشته باشد. سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه را در کنفرانس توسعه‌دهندگان آتی خود به‌نمایش خواهد گذاشت و در آینده، جزئیات بیشتری درباره‌ی آن منتشر خواهد کرد.

نوشته نسخه بتای One UI 7 سامسونگ با اندروید ۱۵ تا پایان امسال منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow