مایکروسافت در حال رفع مشکل آزاردهنده مدیریت حساب در ویندوز ۱۱ است

بخش مدیریت حساب در ویندوز ۱۱ با مشکل آزاردهنده‌ای روبه‌رو است و مایکروسافت در حال تلاش برای برطرف‌کردن این مشکل است. به‌گزارش تک‌ناک، اخیراً مایکروسافت بخش مدیریت حساب (Account Manager) را برای ویندوز ۱۱ معرفی کرده است. مدیریت حساب پنلی است که روی صفحه ظاهر می‌شود و هنگام کلیک روی نماد پروفایل خود در منو... نوشته مایکروسافت در حال رفع مشکل آزاردهنده مدیریت حساب در ویندوز ۱۱ است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  2
مایکروسافت در حال رفع مشکل آزاردهنده مدیریت حساب در ویندوز ۱۱ است

بخش مدیریت حساب در ویندوز ۱۱ با مشکل آزاردهنده‌ای روبه‌رو است و مایکروسافت در حال تلاش برای برطرف‌کردن این مشکل است.

به‌گزارش تک‌ناک، اخیراً مایکروسافت بخش مدیریت حساب (Account Manager) را برای ویندوز ۱۱ معرفی کرده است. مدیریت حساب پنلی است که روی صفحه ظاهر می‌شود و هنگام کلیک روی نماد پروفایل خود در منو استارت، تبلیغ مایکروسافت ۳۶۵ را نشان می‌دهد. این پنل جایگزین دکمه‌های پروفایل سنتی و بخش جابه‌جایی بین پروفایل‌ها شد. اکنون، به دلایلی همه‌ی این دکمه‌ها پشت زیرمنو پنهان شده‌اند.

نئووین می‌نویسد که این تغییر با انتقادات گسترده‌ی کاربران مواجه شد و مایکروسافت تصمیم گرفت آن را بهبود ببخشد. در نسخه‌ی آزمایشی 22635.4145 ویندوز ۱۱ که برای کاربران ویندوز اینسایدر در کانال بتا منتشر شد، مایکروسافت با انتقال دکمه‌ی Exit به مکانی دردسترس‌تر، به‌منظور بهبود تجربه‌ی کاربری و دسترسی آسان‌تر کاربران به این ویژگی مهم، رابط کاربری پنل مدیریت حساب را ساده‌سازی کرد.

اکنون این دکمه به‌وضوح مشاهده‌کردنی است و به جست‌وجو در منوهای فرعی نیازی نیست. با‌این‌حال، برای دسترسی به پروفایل‌های دیگر همچنان به کلیک روی دکمه‌ی سه‌نقطه نیاز است.

مشکل مدیریت حساب ویندوز ۱۱

بخش مدیریت حساب به‌روزشده به‌طور پیش‌فرض فعال است و به تنظیمات خاصی در در سیستم‌عامل احتیاج ندارد. باوجوداین‌، مایکروسافت در یادداشت‌های رسمی انتشار نسخه‌ی 22635.4145 به آن اشاره نکرده است. در‌عوض، این تغییر را کاربری به نام phantomofearth در شبکه‌ی اجتماعی X کشف کرده است.

امید است که مایکروسافت به‌سرعت مدیریت حساب به‌روز‌شده را به نسخه‌های پایدار ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ بیاورد. ویندوز ۱۰ نیز این ویژگی را دریافت می‌کند؛ اما د‌رحال‌حاضر در جدیدترین نسخه‌های پیش‌نمایش پنهان است.

تغییرات دیگر در نسخه‌ی 22635.4145 ویندوز ۱۱ شامل تنظیمات جدید ماوس (جهت پیمایش و شتاب‌دهنده‌ی مکان‌نما)، بهبود پس‌زمینه‌های دسکتاپ Windows Spotlight، برخی تغییرات در منو شروع و اصلاح بسیاری از اشکالات در سراسر سیستم‌عامل است.

نوشته مایکروسافت در حال رفع مشکل آزاردهنده مدیریت حساب در ویندوز ۱۱ است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow