نمره قبولی گوشی جدید گوگل در آزمون های سخت

جعبه گشایی Pixel 9 Pro XL در کانال یوتیوبی JerryRigEverything، یک هفته پیش از معرفی رسمی، عملکرد بسیار خوب گوشی بزرگ جثه گوگل را مورد تایید قرار داد. به گزارش سرویس فناوری تک ناک؛ جعبه این گوشی شباهت‌هایی به ترموستات نسل چهارم Nest دارد. برای باز کردن جعبه، باید دو برچسب بیضی‌شکل را از پشت... نوشته نمره قبولی گوشی جدید گوگل در آزمون های سخت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
نمره قبولی گوشی جدید گوگل در آزمون های سخت

جعبه گشایی Pixel 9 Pro XL در کانال یوتیوبی JerryRigEverything، یک هفته پیش از معرفی رسمی، عملکرد بسیار خوب گوشی بزرگ جثه گوگل را مورد تایید قرار داد.

به گزارش سرویس فناوری تک ناک؛ جعبه این گوشی شباهت‌هایی به ترموستات نسل چهارم Nest دارد. برای باز کردن جعبه، باید دو برچسب بیضی‌شکل را از پشت آن جدا کرد. با برداشتن این برچسب‌ها، یک پوشش لغزنده برداشته می‌شود و جعبه اصلی که نام محصول روی آن حک شده، نمایان می گردد. برخلاف مدل‌های قبلی که لوگوی G با چهار رنگ روی جعبه نقش بسته بود، این بار تنها نام “Google” به چشم می‌خورد.

گوشی با یک لایه محافظ پوشانده شده است که برخلاف Pixel8 و مذلهای قبل تر آن، علاوه بر صفحه نمایش، قسمت پشتی آن را نیز پوشش می‌دهد. کابل USB-C با بسته‌بندی ظریف‌تری در زیر گوشی قرار دارد.

ماژول دوربین این گوشی تقریباً 3.5 میلی‌متر ضخامت دارد که از یک کلید معمولی ضخیم‌تر است.

صفحه نمایش این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود و در برابر خراش‌های سطح 6 مقاومت می‌کند. در تست‌های شدیدتر، خراش‌های عمیق‌تری (سطح 7) نیز روی آن ایجاد شد. در بالای دوربین سلفی 42 مگاپیکسلی آن “بلندگوی مکالمه بسیار نازک” و یک خط آنتن پلاستیکی در قیمت مرکزی دیده می شود.

در تست مقاومت بدنه، با استفاده از یک تیغ، دکمه‌های پاور و ولوم همچون سال گذشته به راحتی از جای خود خارج شدند، اما به راحتی در جای خود قرار گرفتند. این تیغ همچنین باعث ایجاد خراش‌هایی روی قاب آلومینیومی گوشی شد.

در تست مقاومت بدنه، با استفاده از یک تیغ، دکمه‌های پاور و ولوم همچون سال گذشته به راحتی از جای خود خارج شدند، اما به راحتی در جای خود قرار گرفتند. این تیغ همچنین باعث ایجاد خراش‌هایی روی قاب آلومینیومی گوشی شد.

همانطور که انتظار می‌رفت، برخی افراد به اشتباه ابزار خارج کردن سیم کارت را در سوراخ میکروفون قرار دادند. سنسور اثر انگشت اولتراسونیک نیز در برابر خراش‌های عمیق مقاومت بسیار خوبی نشان داد.


در تست خم شدن، پیکسل 9 پرو ایکس‌ال بسیار محکم‌تر از نسل قبلی خود عمل کرد و هیچگونه خم شدگی یا صدایی از خود تولید نکرد. گوگل ادعا می‌کند که سری پیکسل 9 دو برابر بادوام‌تر از سری پیکسل 8 است

نوشته نمره قبولی گوشی جدید گوگل در آزمون های سخت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow