گوگل میت با تغییرات جدید به بازار می آید

گوگل با ارائه یک به‌روزرسانی جدید در گوگل میت، ظاهر برنامه را تغییر داده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کرده است تا تجربه تماس‌های ویدیویی کاربران را بهبود بخشد. به گزارش سرویس فناوری تک ناک؛ این به‌روزرسانی جدید، ظاهر و احساس کلی برنامه را تغییر می‌دهد. علاوه بر طراحی جدید و جذاب، این به‌روزرسانی... نوشته گوگل میت با تغییرات جدید به بازار می آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
گوگل میت با تغییرات جدید به بازار می آید

گوگل با ارائه یک به‌روزرسانی جدید در گوگل میت، ظاهر برنامه را تغییر داده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کرده است تا تجربه تماس‌های ویدیویی کاربران را بهبود بخشد.

به گزارش سرویس فناوری تک ناک؛ این به‌روزرسانی جدید، ظاهر و احساس کلی برنامه را تغییر می‌دهد. علاوه بر طراحی جدید و جذاب، این به‌روزرسانی ویژگی‌های کاربردی دیگری نیز به برنامه اضافه می‌کند. برای مثال، دسترسی به زیرنویس‌های زنده آسان‌تر شده است. همچنین، اگر به دنبال افزودن کمی سرگرمی به تماس‌های ویدیویی خود هستید، گوگل گزینه‌های متنوعی مانند پس‌زمینه‌ها و افکت‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوگل همواره تلاش کرده برنامه تماس ویدیویی خود را به‌روز نگه داشته و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند.

به‌تازگی، گوگل پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را نیز به این برنامه اضافه کرده است که به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن یک ابزار یادداشت‌برداری جدید نیز به این برنامه باشیم.

با این حال، گوگل اکنون با ارائه جلوه‌های انباشته، کارها را به سطح جدیدی می‌برد و به کاربران امکان می‌دهد تا سبک‌ها، فیلترها و پس‌زمینه‌ها را با هم ترکیب کنند تا در حین تماس ویدیویی یک تجربه بصری کاملاً جدید ایجاد کنند.

البته، کاربران همچنان به واکنش‌های ایموجی دسترسی خواهند داشت که نشان دادن علاقه شما به آنچه در حال رخ دادن است را بدون شکستن جریان جلسه یا شخصی که در حال صحبت در تماس ویدیویی است، آسان‌تر می‌کند.

 گوگل اکنون با ارائه جلوه‌های انباشته، کارها را به سطح جدیدی می‌برد و به کاربران امکان می‌دهد تا سبک‌ها، فیلترها و پس‌زمینه‌ها را با هم ترکیب کنند تا در حین تماس ویدیویی یک تجربه بصری کاملاً جدید ایجاد کنند

اگر می‌خواهید ارائه‌ها را به سطح جدیدی ببرید، اشتراک‌گذاری صفحه نمایش برای کسانی که از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند در دسترس است. از همه بهتر، اکنون می‌توانید میت را به یک تجربه فقط صوتی تبدیل کنید که رابط کاربری کم‌تر شلوغ و پیچیده ارائه می‌دهد. گوگل همچنین توانایی انتقال تماس‌ها از دستگاهی به دستگاه دیگر بدون از دست دادن چیزی در ترجمه را نیز ارائه کرده است.

گوگل میت نه تنها کیفیت تصویر بسیار عالی و بدون تاخیر دارد بلکه کیفیت صدای آن نیز فوق‌العاده است. علاوه بر این، راه‌اندازی و استفاده از آن بسیار آسان است.

با یک حساب کاربری رایگان می‌توانید تا 100 نفر را در یک جلسه میزبانی کنید و با خرید اشتراک پولی، این ظرفیت تا 500 نفر افزایش می‌یابد.

گفتنی است گوگل اعلام کرده است ویژگی‌های جدید به‌طور تدریجی عرضه خواهد شد و حتی ممکن است چند ماه طول بکشد

نوشته گوگل میت با تغییرات جدید به بازار می آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow