نگاهی به مشخصات فاش شده از آنر مجیک 7 پرو پیش از رونمایی

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که گوشی آنر مجیک 7 پرو در ماه نوامبر سال جاری معرفی خواهد شد. مانند سری مجیک 6، سری جدید مجیک 7 نیز ممکن است شامل مدل‌های مجیک 7، مجیک 7 پرو، مجیک 7 آلتیمیت، و مجیک 7 آر اس آر پورشه دیزاین باشد. در میان این مدل‌ها، شایعات زیادی در […]

۰۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:59
 0  4
نگاهی به مشخصات فاش شده از آنر مجیک 7 پرو پیش از رونمایی

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که گوشی آنر مجیک 7 پرو در ماه نوامبر سال جاری معرفی خواهد شد. مانند سری مجیک 6، سری جدید مجیک 7 نیز ممکن است شامل مدل‌های مجیک 7، مجیک 7 پرو، مجیک 7 آلتیمیت، و مجیک 7 آر اس آر پورشه دیزاین باشد. در میان این مدل‌ها، شایعات زیادی در مورد مجیک 7 پرو به گوش می‌رسد. اخیراً یک منبع افشاگر تصویری رندر شده را منتشر کرده که طراحی بخش پشتی این گوشی را نشان می‌دهد و اکنون تصویری در شبکه‌های اجتماعی چین به اشتراک گذاشته شده که تمامی مشخصات اصلی آن را فاش می‌کند.

در ادامه این مقاله از دیجی رو نگاهی به مشخصات احتمالی آنر مجیک 7 پرو خواهیم انداخت. پس با ما همراه باشید.

مشخصات احتمالی آنر مجیک 7 پرو

انتظار می‌رود که آنر مجیک 7 پرو به یک صفحه نمایش اولد دو لایه 6.82 اینچی با وضوح 2K و لبه‌های خمیده در چهار طرف مجهز باشد. این صفحه نمایش ممکن است از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برخوردار بوده و فناوری LTPO 8T را نیز در خود جای داده باشد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که برای محافظت بیشتر، از نسل جدید شیشه‌های Kunlun استفاده شود. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره خواهد برد و با فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و حافظه رم LPDDR5X همراه خواهد بود.

آنر مجیک 7 پرو

در بخش عکاسی، ممکن است این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق سه‌بعدی باشد. در پشت گوشی نیز انتظار می‌رود یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (از نوع آمنی‌ویژن OV50H)، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی IMX882 یا سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ HP3 به کار گرفته شود.

همچنین گفته می‌شود که آنر مجیک 7 پرو ممکن است دارای یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با استفاده از تکنولوژی باتری نسل سوم Qinghai Lake باشد. این گوشی احتمالاً از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد که امکان شارژ سریع را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به مقاومت در برابر آب با استاندارد IP68/69، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و تشخیص چهره دو بعدی اشاره کرد. همچنین، گفته می‌شود که آنر مجیک 7 پرو از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای، چیپ RF C1 پلاس، چیپ بهره‌وری E1 و موتور خطی محور ایکس پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است که صحت این تصویر فاش شده قابل تأیید نیست. بنابراین، توصیه می‌شود که تا زمان انتشار اطلاعات رسمی، به این مشخصات با دیده شک و تردید نگاه کنید.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow