هفته ای سرنوشت ساز در انتظار بازار رمزارزها

بازار رمزارزها روزهای سرنوشت سازی را پیش روی خود می بیند چرا که انتظار می رود انتشار چندین گزارش مالی در آمریکا طی در روزهای آینده تاثیر بسزایی بر متغیرهای اقتصادی این حوزه داشته باشد. به‌ گزارش تک‌ناک، بررسی رفتار تاریخی نوسانات قیمتی بازار رمزارزها نشان داده که این دارایی‌های نوظهور، هیچ‌گاه از رخدادها و […] نوشته هفته ای سرنوشت ساز در انتظار بازار رمزارزها اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 10:00
 0  5
هفته ای سرنوشت ساز در انتظار بازار رمزارزها

بازار رمزارزها روزهای سرنوشت سازی را پیش روی خود می بیند چرا که انتظار می رود انتشار چندین گزارش مالی در آمریکا طی در روزهای آینده تاثیر بسزایی بر متغیرهای اقتصادی این حوزه داشته باشد.

به‌ گزارش تک‌ناک، بررسی رفتار تاریخی نوسانات قیمتی بازار رمزارزها نشان داده که این دارایی‌های نوظهور، هیچ‌گاه از رخدادها و شاخص‌های اساسی رویدادهای اقتصادی بی‌تأثیر نبوده است.

بسیاری از معامله‌گران، استراتژی‌های معاملاتی خود را بر پایه تقویم‌های اقتصادی و سیاسی تنظیم می‌کنند تا همسو با روندهای کلان بتوانند تحرکات آتی بازار را پیش‌بینی کنند.

بیت کوین و دیگر رمزارزها همواره به افت‌وخیز متغیرهای خرد و کلان اقتصادی واکنش نشان داده‌اند.

طی هفته جاری نیز تمام نگاه‌ها به گزارش اداره آمار کار آمریکا از شاخص قیمت مصرف‌کنندگان یا CPI دوخته شده است.

این گزارش، روز پنج‌شنبه مصادف با ۱۰ اکتبر منتشر می‌شود. پیش‌بینی‌ها از رشد احتمالی هزینه‌های سبد غذایی و انرژی به اندازه حداقل ۰/۲ درصد حکایت دارد.

به‌ نقل از کریپتودنس، پیش‌بینی‌ فعالان بازار رمز ارزها نشان می‌دهد که شاخص CPI در مقیاس یک‌ساله به ۲/۳ درصدی کاهش یابد.

با وجود این‌، نرخ تورم اساسی همچنان روی ۳/۲ ثابت باقی می‌ماند.

اگر آمار و نتایجی که قرار است روز پنج‌شنبه منتشر شود، فراتر از انتظارات باشد، به احتمال زیاد بیت کوین با فشار نزولی مواجه شود، چرا که افزایش تورم از توانایی فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره می‌کاهد.

مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی اثرگذار بر بازار رمزارزها طی هفته جاری چیست؟

علاوه‌بر شاخص قیمت مصرف‌کنندگان، دفتر آمار آمریکا قرار است از تغییرات شاخص اصلی قیمت تولیدکننده یا PPI نیز گزارشی منتشر کند. این شاخص، تغییرات تورم عمده‌فروشی را نمایان می‌کند.

افزایش PPI می‌تواند نشانگر افزایش هزینه‌های ورودی باشد که به‌ طور بالقوه ممکن است عملیات استخراج و پردازش رمزارزها را تحت تأثیر قرار دهد.

انتشار گزارش اولیه آمار بیکاری در آمریکا

از دیگر شاخص‌های اقتصادی که گزارش آن طی هفته جاری منتشر می‌شود، می‌توان به گزارش اولیه آمار بیکاری اشاره کرد.

اگر تغییرات این شاخص به‌گونه‌ای رقم بخورد که از سنگین‌تر شدن کفه آمار اشتغال حکایت کند، انتظار می‌رود کاهش نرخ بهره افزایش یابد.

کاهش نرخ بهره نیز به‌نوبه خود به رشد بازارهای مالی از سهام گرفته تا بازار رمزارزها دامن می‌زند.

در اواخر هفته جاری نیز گزارش‌ها و صورت‌های مالی سه‌ماهه سوم شرکت‌ها منتشر می‌شود، که خود می‌تواند عامل مهمی در تعیین احساسات حاکم بر فعالان بازار رمزارزها باشد.

نوشته هفته ای سرنوشت ساز در انتظار بازار رمزارزها اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow