همراه با انتقال مقر اسپیس ایکس، تلاش رقبا برای جذب کارمندان این شرکت افزایش یافت

در حالی که قرار است دفتر مرکزی ایکس و اسپیس ایکس از کالیفرنیا به تگزاس منتقل شود، برخی از رقبای این شرکت در تلاش هستند تا بتوانند برخی از کارکنان ناروسی این شرکت را به شکل غیرقانونی جذب کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، روز گذشته ایلان ماسک از انتقال دفتر مرکزی […] منبع خبر همراه با انتقال مقر اسپیس ایکس، تلاش رقبا برای جذب کارمندان این شرکت افزایش یافت پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۳۰ تیر , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  1
همراه با انتقال مقر اسپیس ایکس، تلاش رقبا برای جذب کارمندان این شرکت افزایش یافت

در حالی که قرار است دفتر مرکزی ایکس و اسپیس ایکس از کالیفرنیا به تگزاس منتقل شود، برخی از رقبای این شرکت در تلاش هستند تا بتوانند برخی از کارکنان ناروسی این شرکت را به شکل غیرقانونی جذب کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، روز گذشته ایلان ماسک از انتقال دفتر مرکزی ایکس و اسپیس ایکس به تگزاس خبر داد. در گزارشی که توسط اینسایدر در این مورد منتشر شده است پس از اعلام این خبر توسط ماسک دو شرکت فضایی از قبیل Latitude و AstroForge تلاش کردند تا درخواست‌هایی را برای جذب کارکنان ناراضی شرکت ارسال کنند.

یکی از این افراد استانیسلاس ماکسمین، مدیرعامل شرکت است که به عنوان رقیب اسپیس ایکس نیز شناخته می‌شود. این فرد در واکنش به پست ماسک تلاش کردند تا کارمندان ناراضی اسپیس ایکس را به فرانسه دعوت کرده و آنها را به عنوان عضویت شرکت خود درآورد. وی در پست خود نوشته است: از کارمندان اسپیس ایکس که نظر موافقی با تغییرات جدید ندارند و علاقمند به پیوستن به یک شرکت موشکی فراگیر و جاه طلب در شهری در نزدیکی پاریس هستند درخواست می‌شود تا به من پیغام دهند.

همچنین ماکسمین به برخی از مزایای کار در شرکت موشکی اشاره کرده و اعلام کرد برخی کارمندان اسپیس ایکس پیش از این به این شرکت ملحق شدند. وی در پست دیگری اعلام کرده بود: همه امکانات برای شما فراهم شده و مواردی مانند ویزا، مراقبت‌های بهداشتی کامل، خانه، آپارتمان، شغل مناسب برای همسرتان و امکانات نقل مکان نیز فراهم شده است. همچنین چند نفر تاکنون پیش از این دست به کار شده‌اند. بنابراین به آنها بپیوندید.

شرکت دیگری که در حساب ایکس خود اقدام به دعوت از کارمندان ناراضی اسپیس ایکس کرده است استارتاپ استخراج سیارک AstroForge نام دارد که پیش از این در سال ۲۰۲۳ از موشک اسپیس ایکس برای پرتاب اولین ماموریت خود استفاده کرده بود. این استارتاپ نیز در حساب ایکس خود در پاسخ به پست ماسک نوشت: شرکت ما در حال استخدام بوده و اکنون مقر ما در سیل بیچ در کالیفرنیا قرار دارد.

منبع خبر همراه با انتقال مقر اسپیس ایکس، تلاش رقبا برای جذب کارمندان این شرکت افزایش یافت پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow