همکاری اپل با LG Innotek برای تأمین لنز تتراپریزم آیفون ۱۶ پرو

بنابر آخرین اخبار، اپل در تولید آیفون‌های ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس، به‌صورت انحصاری از لنز تتراپریزم شرکت LG Innotek استفاده خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت تولیدکننده‌ی لنز تتراپریزم (Tetraprism) که پیش‌تر مسئولیت تأمین این قطعه را برای آیفون ۱۵ پرو مکس را بر‌عهده داشت، اکنون به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی انحصاری لنزهای تتراپریزم برای مدل‌های پرو... نوشته همکاری اپل با LG Innotek برای تأمین لنز تتراپریزم آیفون ۱۶ پرو اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۵ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
همکاری اپل با LG Innotek برای تأمین لنز تتراپریزم آیفون ۱۶ پرو

بنابر آخرین اخبار، اپل در تولید آیفون‌های ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس، به‌صورت انحصاری از لنز تتراپریزم شرکت LG Innotek استفاده خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت تولیدکننده‌ی لنز تتراپریزم (Tetraprism) که پیش‌تر مسئولیت تأمین این قطعه را برای آیفون ۱۵ پرو مکس را بر‌عهده داشت، اکنون به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی انحصاری لنزهای تتراپریزم برای مدل‌های پرو سری آیفون ۱۶ تعیین شده است.

گزارش‌های جدید پیش‌بینی‌های قبلی مبنی‌بر ارتقای قابلیت زوم اپتیکال آیفون ۱۶ پرو به ۵ برابر را تأیید می‌کنند. این گزارش‌ها حاکی از آن هستند که تأمین‌کننده‌ای انحصاری لنز تتراپریزم مورد‌نیاز را برای تولید هر دو مدل جدید آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس تأمین خواهد کرد. گفته می‌شود شرکت LG Innotek این قرارداد انحصاری را برای حداقل محموله‌های اولیه‌ی این دو مدل به‌دست آورده است.

بر‌اساس گزارش The Elec، بیش از نیمی از آیفون‌های ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس که اپل تا پایان سال ۲۰۲۴ تولید می‌کند، از لنز تتراپریزم LG Innotek استفاده خواهند کرد. پس از فروش این محموله‌های اولیه، اپل قصد دارد تولید این لنز را به Foxconn و Cowell نیز واگذار کند.

اپل از LG Innotek برای تامین لنزهای تتراپریزم استفاده خواهد کرد

گفته می‌شود هدف از افزودن این دو تأمین‌کننده‌ی جدید کاهش هزینه‌هاست. حال این سؤال مطرح می‌شود که چرا اپل از همان ابتدا با هر سه شرکت همکاری‌اش را آغاز نکرد؟ بااین‌حال، دلایل انتخاب LG Innotek به‌عنوان یکی از سه تأمین‌کننده‌ی مشخص‌تر می‌شود. در دسامبر ۲۰۲۳، گزارش‌هایی مبنی‌بر مشکلات تولید در شرکت‌هایی مانند سونی و Jahwa و LG Innotek منتشر شد.

اپل‌اینسایدر می‌نویسد که به‌نظر می‌رسد LG Innotek موفق شده است مشکلات فنی مرتبط با تولید این نوع لنز را رفع کند. این در حالی‌ است که شرکت‌های Jahwa و سونی هنوز نتوانسته‌اند به این دستاورد دست یابند. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت Jahwa همچنان به تولید ماژول‌های لنز زوم تا‌شده ادامه می‌دهد.

نوشته همکاری اپل با LG Innotek برای تأمین لنز تتراپریزم آیفون ۱۶ پرو اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow