همکاری گوگل با بلروی برای طراحی محصولات جدید برای پیکسل

شرکت گوگل به منظور ارتقای تجربه کاربری محصولات خود، برنامه گواهینامه “ساخته شده برای گوگل” را برای لوازم جانبی سازگار به اجرا گذاشته است. در همین راستا، شرکت بلروی، به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح لوازم جانبی، اقدام به طراحی و تولید طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی جدید برای محصولات پیکسل کرده است. به گزارش […] منبع خبر همکاری گوگل با بلروی برای طراحی محصولات جدید برای پیکسل پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
همکاری گوگل با بلروی برای طراحی محصولات جدید برای پیکسل

شرکت گوگل به منظور ارتقای تجربه کاربری محصولات خود، برنامه گواهینامه “ساخته شده برای گوگل” را برای لوازم جانبی سازگار به اجرا گذاشته است. در همین راستا، شرکت بلروی، به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح لوازم جانبی، اقدام به طراحی و تولید طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی جدید برای محصولات پیکسل کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، با توجه به افزایش محبوبیت ساعت‌های هوشمند، شرکت بلروی بند چرمی جدیدی را برای ساعت پیکسل طراحی کرده است. این بند در دو رنگ مشکی و ترراکوتا عرضه خواهد شد و از ماه سپتامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به سابقه موفق بلروی در تولید بندهای چرمی برای اپل واچ، انتظار می‌رود این محصول نیز با استقبال خوبی روبرو شود.

علاوه بر بند چرمی، بلروی کاور محافظی برای هدفون‌های پیکسل بادز پرو نیز تولید کرده است. این کاور در دو رنگ مشکی و ترراکوتا عرضه می‌شود و دارای بند گردنی و برش‌هایی برای دسترسی آسان به پورت USB-C است.

همچنین، بلروی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۹ را نیز ارائه کرده است. این لوازم جانبی شامل قاب‌های محافظ با طراحی‌های متنوع و رنگ‌های جذاب است که برای گوشی‌های پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال عرضه می‌شوند.

با توجه به اعلام گوگل مبنی بر استفاده میلیون‌ها نفر از ساعت هوشمند پیکسل، انتظار می‌رود که سایر تولیدکنندگان نیز به تولید لوازم جانبی گواهی‌شده برای محصولات گوگل روی آورند. این امر به افزایش تنوع و کیفیت لوازم جانبی موجود در بازار و در نتیجه بهبود تجربه کاربری محصولات گوگل کمک خواهد کرد.

با توجه به گسترش اکوسیستم لوازم جانبی گوگل و معرفی محصولات جدید بلروی، کاربران محصولات پیکسل اکنون می‌توانند از طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی با کیفیت و طراحی جذاب بهره‌مند شوند. این امر به افزایش رضایت‌مندی کاربران و تقویت جایگاه محصولات گوگل در بازار کمک خواهد کرد.

منبع خبر همکاری گوگل با بلروی برای طراحی محصولات جدید برای پیکسل پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow