هواوی میت پد 12 ایکس روانه بازارهای جهانی شد؛ نمایشگر PaperMatte و بدنه‌ای ظریف و زیبا

هواوی در رویداد جهانی “Innovative Product Launch” که روز گذشته برگزار شد، از دو تبلت جدید خود برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی کرد. پیش از این در مطلبی جداگانه به بررسی مدل میت پد پرو 12.2 (2024) پرداخته‌ایم و اکنون در اینجا قصد داریم، شما را با مشخصات و ویژگی‌های «میت پد 12 ایکس» […]

۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  4
هواوی میت پد 12 ایکس روانه بازارهای جهانی شد؛ نمایشگر PaperMatte و بدنه‌ای ظریف و زیبا

هواوی در رویداد جهانی “Innovative Product Launch” که روز گذشته برگزار شد، از دو تبلت جدید خود برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی کرد. پیش از این در مطلبی جداگانه به بررسی مدل میت پد پرو 12.2 (2024) پرداخته‌ایم و اکنون در اینجا قصد داریم، شما را با مشخصات و ویژگی‌های «میت پد 12 ایکس» (MatePad 12 X) آشنا کنیم. این تبلت با هدف جذب کاربران جوان طراحی شده و به واسطه طراحی سبک، نمایشگر پیشرفته و ویژگی‌های نوآورانه خود، تجربه‌ای بی‌نظیر از خلاقیت و بهره‌وری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با ما در دیجی رو همراه باشید.

طراحی و مشخصات میت پد 12 ایکس

میت پد 12 ایکس دارای یک نمایشگر 12 اینچی از نوع PaperMatte است که با رزولوشن 2.8K (2800 در 1840 پیکسل) و نرخ تازه‌سازی متغیر از 30 تا 144 هرتز، تجربه بصری با کیفیت و پویایی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر با حداکثر روشنایی 1000 نیت و پشتیبانی از طیف رنگی P3، رنگ‌های زنده و تصاویر شفاف و دقیقی را نمایش می‌دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در میت پد 12 ایکس 88 درصد بوده و نسبت ابعاد 3:2 آن نیز فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده و کاملاً برای کارهای خلاقانه و بهره‌وری بهینه‌سازی شده است.

هواوی میت پد 12 ایکس

این تبلت با جدیدترین سیستم عامل اختصاصی هواوی، یعنی HarmonyOS 4.2 عرضه می‌شود و در دو مدل با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در دسترس خریداران خواهد بود. میت پد 12 ایکس در پشت بدنه خود مجهز به یک ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز کمکی 8 مگاپیکسلی از نوع عریض بوده و در قسمت جلویی هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد که از ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

هواوی میت پد 12 ایکس دارای یک باتری قدرتمند 10100 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا 14 ساعت پخش ویدیو را تنها با یک بار شارژ ارائه دهد. امکانات اتصال این تبلت نیز شامل وای‌-فای دو بانده، بلوتوث نسخه 5.2، پورت USB Type-C و فناوری Huawei Sound برای ارائه خروجی صدای باکیفیت است.

هواوی میت پد 12 ایکس

ویژگی‌های خاص میت پد 12 ایکس

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های میت پد 12 ایکس، نمایشگر PaperMatte آن است که به واسطه استفاده از فناوری نانو برای کاهش تابش نور و ایجاد بافتی مشابه کاغذ، تجربه‌ای طبیعی و راحت از خواندن و نوشتن را ارائه می‌دهد. این نمایشگر علاوه بر مقاوم بودن در برابر چربی و اثر انگشت، حساسیت لمسی بالایی دارد که استفاده طولانی مدت از تبلت را بدون خستگی چشم ممکن می‌سازد.

این تبلت از نسل سوم قلم دیجیتال هواوی M-Pencil و یک کیبورد مغناطیسی با فناوری NearLink پشتیبانی می‌کند، که آن را به ابزاری ایده‌آل برای طراحان و نویسندگان تبدیل می‌کند. قلم M-Pencil به کاربران امکان می‌دهد تا طراحی‌های دقیقی داشته و یادداشت‌برداری‌های خود را نیز با نهایت سرعت انجام دهند.

هواوی میت پد 12 ایکس

برنامه Huawei Notes که همراه میت پد 12 ایکس ارائه شده و به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است، دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند پخش مجدد یادداشت‌ها (Note Replay)، باز کردن چندین یادداشت به طور همزمان (Multi-Note opening) و تقسیم صفحه با یک لمس (One-Touch Split Screen) است که محیط کاری انعطاف‌پذیری را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین برنامه طراحی GoPaint با بیش از 150 قلموی حرفه‌ای از پیش نصب شده خود به کاربران امکان می‌دهد تا آثار هنری واقعی و خلاقانه‌ای را ایجاد کنند.

طراحی تمام فلزی با پوشش مرواریدی و بدنه باریک 5.9 میلی متری میت پد 12 ایکس، علاوه بر زیبایی و دوام، آن را به تبلتی سبک و قابل حمل تبدیل کرده است. با وزن تنها 555 گرمی، این تبلت به راحتی قابل حمل بوده و برای کاربرانی که دائماً در حرکت هستند، انتخابی ایده‌آل است.

هواوی میت پد 12 ایکس

قیمت و زمان عرضه

هواوی میت پد 12 ایکس از تاریخ 19 سپتامبر 2024 (29 شهريور) به صورت جهانی، از جمله در بریتانیا و اروپا، عرضه شده است. این تبلت در دو رنگ سبز و سفید در دسترس است و قیمت پایه تعیین شده برای آن برای مدل 512 گیگابایتی 549.99 پوند می‌باشد.

هواوی با معرفی میت پد 12 ایکس، تبلتی را به بازار عرضه کرده که با طراحی زیبا، نمایشگر PaperMatte، و ابزارهای خلاقانه‌ای همچون قلم دیجیتال و اپلیکیشن‌های حرفه‌ای، نیازهای کاربران جوان و خلاق را به خوبی پاسخ می‌دهد. این تبلت با تمرکز بر ارائه تجربه‌ای راحت و چشم‌نواز برای کاربرانی که به دنبال ترکیبی از خلاقیت و بهره‌وری هستند، یکی از گزینه‌های جذاب در بازار تبلت‌های حرفه‌ای محسوب می‌شود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow