هوش مصنوعی اپل با تاخیر به IOS18 خواهد آمد

برخلاف اعلام جهانی اپل، عرضه هوش مصنوعی اپل (Apple intellignece) برای سیستم عامل های IOS18 و iPadOS 18 در ماه سپتامبر عرضه نخواهد شد. به گزارش تک ناک: اگرچه شرکت اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ماه ژوئن خبر از رونمایی سکوی هوش مصنوعی مولد خود موسوم به Apple Inelligence، برای سیستم عامل های... نوشته هوش مصنوعی اپل با تاخیر به IOS18 خواهد آمد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
هوش مصنوعی اپل با تاخیر به IOS18 خواهد آمد

برخلاف اعلام جهانی اپل، عرضه هوش مصنوعی اپل (Apple intellignece) برای سیستم عامل های IOS18 و iPadOS 18 در ماه سپتامبر عرضه نخواهد شد.

به گزارش تک ناک: اگرچه شرکت اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ماه ژوئن خبر از رونمایی سکوی هوش مصنوعی مولد خود موسوم به Apple Inelligence، برای سیستم عامل های IOS18 و iPadOS 18 در پاییز امسال خبر داده بود اما خبرهای جدید حاکی از احتمال ورود آن در ماه اکتبر خواهد بود

طی گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ از منبعی ناشناس، پلتفرم Apple Intelligence، از برنامه عرضه اولیه سیستم عامل های IOS18 و iPadOS 18 در اواخر ماه سپتامبر خارج شده که نشان می دهد دارندگان آیفون 16 به این زودی ها نباید منتظر دستیابی به آن باشند.

براساس این گزارش، Apple Intelligence، بعنوان بخشی از نخستین بروزرسانی اصلی IOS18 و iPadOS 18 در ماه اکتبر بوده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مطابق با اخبار اعلامی در اپل استور، دلیل اصلی تاخیر به وجود آمده، رفع باگ های موجود پیش از عرضه عمومی است با این اوصاف توسعه دهندگان می بایست شرایط را برای دردسترس قرار دادن پلتفرم تا پایان هفته جاری در نسخه اولیه IOS18.1 فراهم آورند.

با این وجود حتی اگر هوش مصنوعی اپل در IOS 18.1 در ماه اکتبر رونمایی شود باز هم نباید منتظر اجرایی شدن آن در این مدت بود زیرا طبق پیش بینی اپل زمان نهایی عرضه این محصول اواخر 2024 یا اوایل 2025 خواهد بود که شامل نسل جدید اپلیکیشن سیری نیز هست که پیشتر عرضه آن برای توسعه دهنگان نخستین ماه سال 2025 و عرضه عمومی آن در بهار سال آینده عنوان شده بود.

شایان ذکر است پلتفرم Apple Intelligence از OpenAI’s ChatGPT در مدل جدید خود بهره خواهد برد. اگرچه صحبت هایی درخصوص استفاده از Gemini گوگل و یا مدل هوش مصنوعی Llama متا نیز مطرح شده است.

هوش مصنوعی اپل

https://www.neowin.net/news/apple-intelligence-will-reportedly-not-make-it-for-the-ios-18-launch-in-september/

 

کلید: اپل – آیفون – Apple Intelligence – OpenAI’s ChatGPT – Llama – هوش مصنوعی

 

نوشته هوش مصنوعی اپل با تاخیر به IOS18 خواهد آمد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow