هک‌بری پای زیرو ابزاری برای هکر‌ها که در جیب جا می‌شود

هک‌بری پای زیرو برد کامپیوتری کوچک و قابل‌حملی است و برای افرادی کاربرد دارد که به الکترونیک، برنامه‌نویسی، ساخت پروژه‌های کوچک و آزمایش ایده‌های جدید علاقه‌مندند. به‌گزارش تک‌ناک، هک‌کردن همیشه فعالیتی ثابت نیست. بسیاری از هکرها نیاز دارند که به هدف خود نزدیک باشند که به‌معنای نیاز به سخت‌افزار قابل‌حمل است. خوشبختانه زیتائو از ZitaoTech... نوشته هک‌بری پای زیرو ابزاری برای هکر‌ها که در جیب جا می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
هک‌بری پای زیرو ابزاری برای هکر‌ها که در جیب جا می‌شود

هک‌بری پای زیرو برد کامپیوتری کوچک و قابل‌حملی است و برای افرادی کاربرد دارد که به الکترونیک، برنامه‌نویسی، ساخت پروژه‌های کوچک و آزمایش ایده‌های جدید علاقه‌مندند.

به‌گزارش تک‌ناک، هک‌کردن همیشه فعالیتی ثابت نیست. بسیاری از هکرها نیاز دارند که به هدف خود نزدیک باشند که به‌معنای نیاز به سخت‌افزار قابل‌حمل است. خوشبختانه زیتائو از ZitaoTech با اختراع هک‌بری پای زیرو (Hackberry Pi Zero) شما را یاری کرده است.

همان‌طور‌که از نام این دستگاه دستی پیداست، برای هکرهایی طراحی شده که به‌دنبال دستگاه همراه هستند و از یکی از SBCها محبوب، یعنی رزبری پای (Raspberry Pi)، قدرت می‌گیرد. با‌این‌حال، نیازی نیست کارهای خلاف قانون انجام دهید تا از چنین دستگاه دستی لذت ببرید.

تامزهاردور می‌نویسد همان‌طور‌که حدس زده‌اید، ستاره‌ی این نمایش رزبری پای زیرو، به‌طور خاص Raspberry Pi Zero 2 W است. اندازه‌ی کوچک و پردازنده‌ی قدرتمند، آن را به بردی عالی برای این کار تبدیل می‌کند. خروجی آن به نمایشگر کوچک TFT ارسال می‌شود و از کیبورد بلک‌بری برای ورودی استفاده می‌کند.

طبق گفته‌های زیتائو، هدف ایجاد ابزاری بود که هم دستگاه آموزشی سرگرم‌کننده و هم ابزاری کاربردی باشد که هکرهای اخلاق‌مدار بتوانند از آن استفاده کنند. این دستگاه ویژگی‌های زیادی دارد که آن را به گجت بسیار شیک تبدیل می‌کند؛ مانند طراحی باتری دوگانه‌ی قابل‌تعویض (با استفاده از باتری‌های نوکیا BL-5C) که امکان می‌دهد بدون از‌دست‌دادن انرژی باتری جدید را قرار دهید. باتری‌ها بسته به استفاده بین ۳/۵ تا ۵ ساعت دوام می‌آورند. هک‌بری پای زیرو یک برد کامپیوتری کوچک و قابل حمل هک‌بری پای زیرو یک برد کامپیوتری کوچک و قابل حمل

زیتائو در مستندات رسمی پروژه تأیید کرد که سیستم فقط با Raspberry Pi Zero 2 W سازگار است. هک‌بری پای زیرو به نمایشگر ۴ اینچی TFT با رزولوشن ۷۲۰ در ۷۲۰ پیکسل و اسلات میکرو SD مجهز است که تعویض سیستم‌عامل را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌کند. تمام سخت‌افزار داخل پوسته‌ای جمع‌وجوز قرار گرفته است که نه‌تنها کیبورد بلک‌بری، بلکه چند دکمه‌ی سفارشی شبیه به دکمه‌های کنترلر پلی‌استیشن را نیز نصب می‌کند.

از نظر سیستم‌عامل، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. هکرها ممکن است به سیستم‌عامل مثل کالی (Kali) گرایش پیدا کنند؛ اما اگر مطمئن نیستید از چه سیستم‌عاملی استفاده کنید، بهتر است رزبری پای OS را انتخاب کنید. بازی‌کردن نیز با رتروپای و کنترلر بی‌سیم امکان‌پذیر است. همچنین، می‌توان کلیدهای کیبورد را با استفاده از VIAL، ابزار پیکربندی کیبورد متن‌باز، تغییر داد.

نوشته هک‌بری پای زیرو ابزاری برای هکر‌ها که در جیب جا می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow