اینستاگرام تعداد بازدیدها را معیار اصلی سنجش محتوا قرار داد

اینستاگرام به‌جای سایر معیارها مانند تعداد لایک یا کامنت، تعداد بازدیدها را به‌عنوان مهم‌ترین عامل برای سنجش محبوبیت و عملکرد پست‌ها در نظر گرفته است. به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام در حال تبدیل بازدیدها به معیار اصلی در تمام فرمت‌های خود است. این یعنی خالقان محتوا می‌توانند معیاری واحد را برای ریلز، استوری‌ها، عکس‌ها و… پیگیری کنند.... نوشته اینستاگرام تعداد بازدیدها را معیار اصلی سنجش محتوا قرار داد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
اینستاگرام تعداد بازدیدها را معیار اصلی سنجش محتوا قرار داد

اینستاگرام به‌جای سایر معیارها مانند تعداد لایک یا کامنت، تعداد بازدیدها را به‌عنوان مهم‌ترین عامل برای سنجش محبوبیت و عملکرد پست‌ها در نظر گرفته است.

به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام در حال تبدیل بازدیدها به معیار اصلی در تمام فرمت‌های خود است. این یعنی خالقان محتوا می‌توانند معیاری واحد را برای ریلز، استوری‌ها، عکس‌ها و… پیگیری کنند. طبق پستی که در حساب رسمی اینستاگرام منتشر شده است، این تغییر در هفته‌های آینده اعمال خواهد شد. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در پستی نوشت:

تاکنون برای ریلز و پست‌های دیگر معیارهای متفاوتی نشان می‌دادیم؛ اما می‌خواهیم این معیار را تغییر دهیم تا درک عملکرد محتوای شما صرف‌نظر از فرمت آن آسان‌تر شود.

موسری در ویدئویی توضیح می‌دهد که بازدید با دسترسی متفاوت است؛ زیرا یک نفر می‌تواند چندین‌بار یک محتوای خاص را ببیند.

بازدیدها معیار اصلی اینستاگرام

ورج می‌نویسد درحالی‌که بازدیدها ممکن است معیار اصلی جدید باشند، موسری توصیه می‌کند که خالقان محتوا به ارسال‌ها در هر دسترسی (Sends per Reach) نیز توجه کنند. او می‌گوید هر دو احتمالاً مهم‌ترین معیارها برای کسانی هستند که می‌خواهند عملکرد محتوای خود را در اینستاگرام درک کنند.

متا همچنین بازدیدها را به معیاری مهم در شبکه‌ی اجتماعی تردز تبدیل کرده است. اوایل امسال، این شرکت امکان ضربه‌زدن روی پست‌های تردز برای مشاهده‌ی تعداد کل بازدیدهای آن‌ها را اضافه کرد. از زمانی‌که ایلان ماسک مدیریت توییتر (ایکس فعلی) را در دست گرفت، بر تعداد بازدیدها تمرکز بیشتری کرده است.

نوشته اینستاگرام تعداد بازدیدها را معیار اصلی سنجش محتوا قرار داد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow