ایسوس از گوشی های گیمینگ سری ROG Phone 9 رونمایی می کند

شرکت ایسوس در تاریخ ۱۹ نوامبر(28 آبان) از جدیدترین پرچمدار گیمینگ خود، یعنی سری ROG Phone 9، با تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Elite رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، سری ROG Phone 9 یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که از این تراشه قدرتمند بهره می‌برد و عملکردی بی‌نظیر و کارایی فوق‌العاده‌ای […] نوشته ایسوس از گوشی های گیمینگ سری ROG Phone 9 رونمایی می کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
ایسوس از گوشی های گیمینگ سری ROG Phone 9 رونمایی می کند

شرکت ایسوس در تاریخ ۱۹ نوامبر(28 آبان) از جدیدترین پرچمدار گیمینگ خود، یعنی سری ROG Phone 9، با تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Elite رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، سری ROG Phone 9 یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که از این تراشه قدرتمند بهره می‌برد و عملکردی بی‌نظیر و کارایی فوق‌العاده‌ای را به کاربران ارائه خواهد داد.

از نظر ظاهری، انتظار می‌رود سری ROG Phone 9، همانند نسل‌های پیشین، طراحی منحصربه‌فرد و جذابی برای گیمرها داشته باشد، که شامل چراغ‌های LED در پشت و بدنه‌ای مقاوم است.

شرکت ایسوس به استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه بازی اشاره کرده است؛ ویژگی‌ که با پیشرفت فناوری موبایل، روزبه‌روز اهمیت بیشتری می‌یابد.

عمر باتری یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی است که انتظار می‌رود در ROG Phone 9 بهبود چشمگیری داشته باشد. ROG Phone 8 Pro قبلی به دلیل عمر باتری فوق‌العاده‌ خود شناخته شده بود.

با توجه به تمرکز کوالکام بر افزایش بهره‌وری انرژی، انتظار می‌رود سری جدید نیز حداقل به همین اندازه یا حتی بهتر عمل کند و به گیمرها امکان دهد بدون نگرانی از اتمام شارژ باتری، به بازی بپردازند. به احتمال زیاد این سری گوشی‌های ایسوس شامل دو مدل ROG Phone 9 و ROG Phone 9 Pro خواهد بود.

تراشه Snapdragon 8 Elite با بهره‌گیری از پردازنده مرکزی Oryon نسل دوم و پردازنده گرافیکی Adreno بهبودیافته، آماده است تا تجربه بازی‌های موبایل را به سطح جدیدی برساند.

این پیشرفت‌ها، بازی‌هایی روان و واقع‌گرایانه‌تر را ممکن می‌سازند و برتری ROG Phone در زمینه عملکرد بازی را بیش از پیش تثبیت خواهند کرد.

ایسوس از سری ROG Phone 9 با تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Elite رونمایی می کند

نتایج اولیه بنچمارک‌ها نشان‌دهنده عملکرد بسیار قوی این تراشه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 6 است، که حاکی از برتری قابل توجه ROG Phone 9 نسبت به رقبا می‌باشد.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، هیجان برای کشف ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید ROG Phone 9 در حال افزایش است. علاقه‌مندان به بازی و فناوری با اشتیاق منتظر هستند تا ببینند ایسوس چگونه مرزهای عملکرد و نوآوری در دنیای گوشی‌های هوشمند گیمینگ را جابه‌جا خواهد کرد.

ایسوس با این سری نیز یک بار دیگر نشان داد که در زمینه گوشی‌های هوشمند گیمینگ پیشرو است. علاقه‌مندان به بازی و فناوری می‌توانند با اطمینان منتظر یک تجربه گیمینگ بی‌نظیر با ROG Phone 9 باشند.

برای اطلاع از آخرین اخبار و جزئیات، تا تاریخ رونمایی رسمی در ۱۹ نوامبر با ما همراه باشید.

نوشته ایسوس از گوشی های گیمینگ سری ROG Phone 9 رونمایی می کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow