واتساپ قابلیت گفت‌وگوی صوتی با Meta AI را اضافه می‌کند

واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا صدای Meta AI را از بین ۱۰ صدای مختلف انتخاب و با آن به‌صورت صوتی ارتباط برقرار کنند. به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در جدیدترین به‌روزرسانی بتای اندروید در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا از بین ۱۰ صدای... نوشته واتساپ قابلیت گفت‌وگوی صوتی با Meta AI را اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
واتساپ قابلیت گفت‌وگوی صوتی با Meta AI را اضافه می‌کند

واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا صدای Meta AI را از بین ۱۰ صدای مختلف انتخاب و با آن به‌صورت صوتی ارتباط برقرار کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، واتساپ در جدیدترین به‌روزرسانی بتای اندروید در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا از بین ۱۰ صدای مختلف برای Meta AI دست به انتخاب بزنند. اخیراً گزارش شده بود که واتساپ در حال کار روی قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از صدای خود با هوش مصنوعی متا ارتباط برقرار کنند.

با ویژگی حالت صدای هوش مصنوعی متا، کاربران می‌توانند پیام‌های صوتی را برای Meta AI ارسال کنند و به تایپ‌کردن پیام‌های طولانی و خسته‌کننده نیازی ندارند. این ویژگی هنوز در نسخه‌ی پایدار منتشر نشده است؛ اما پس از انتشار، دکمه‌ای برای پیام صوتی درکنار فیلد متن، مشابه مکالمات معمولی، وجود خواهد داشت.

نئووین می‌نویسد که در جدیدترین نسخه‌ی بتای واتساپ برای اندروید (شماره نسخه‌ی ۲/۲۴/۱۷/۱۶)، امکان انتخاب صدای پاسخ‌گویی Meta AI به پرس‌و‌جوهای کاربر افزوده شده است. با وجود ۱۰ صدای مختلف، کاربران می‌توانند صدایی متناسب با علاقه‌ی خود انتخاب کنند که به تعامل طبیعی‌تر و لذت‌بخش‌تر با Meta AI منجر می‌شود.

صدای Meta AI را از بین ۱۰ صدای مختلف انتخاب کنند

WABetaInfo می‌نویسد که امکان انتخاب صدای متفاوت می‌تواند تعاملات با Meta AI را در آینده شخصی‌تر و جذاب‌تر کند. کاربران می‌توانند برای مکالمات آرام‌بخش صدای آرام یا برای مکالمات انگیزشی و انرژی‌بخش صدای پرانرژی برای هوش مصنوعی متا انتخاب کنند.

همچنین، پیش‌بینی می‌شود که ۱۰ صدای مختلف به پوشش لهجه‌ها و الگوهای گفتاری متفاوت کمک خواهد کرد. این قابلیتی ارزشمند است؛ زیرا کاربران دچار اختلالات شنوایی ممکن است برخی صداها را راحت‌تر درک کنند.

شایان ذکر است قابلیت گفت‌وگوی صوتی Meta AI و ۱۰ گزینه‌ی صدای متفاوت درحال‌حاضر در مرحله‌ی توسعه قرار دارند. این تنها ویژگی در دست توسعه‌ی واتساپ نیست. هفته‌ی گذشته، مشخص شد که واتساپ در حال کار روی ویژگی جدیدی به‌منظور مدیریت مشاهده‌ی گروه‌های اجتماعی (Community Groups) است.

این امر به حفظ حساسیت و محرمانگی برخی گفت‌وگوها کمک خواهد کرد و به مدیران امکان خواهد داد تا دستورالعمل‌ها را به‌صورت محرمانه برای مدیران گروه ارائه دهند. علاوه‌براین، واتساپ در حال توسعه‌ی قابلیتی است که امکان واکنش سریع به پیام‌ها با دو بار ضربه‌زدن روی پیام را فراهم می‌کند.

نوشته واتساپ قابلیت گفت‌وگوی صوتی با Meta AI را اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow