انتشار پیش‌نمایش جدید Visual Studio 2022 با پشتیبانی از NET 9.

مایکروسافت نسخه‌ی آزمایشی جدیدی از نرم‌افزار برنامه‌نویسی Visual Studio 2022 منتشر کرد. این نسخه از فناوری جدید به نام NET 9. پشتیبانی می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش جدیدی از ابزار Visual Studio 2022 منتشر کرد. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پیش‌نمایش Visual Studio 2022 نسخه‌ی ۱۷/۱۲ از پلتفرم توسعه‌ی متن‌باز NET... نوشته انتشار پیش‌نمایش جدید Visual Studio 2022 با پشتیبانی از NET 9. اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
انتشار پیش‌نمایش جدید Visual Studio 2022 با پشتیبانی از NET 9.

مایکروسافت نسخه‌ی آزمایشی جدیدی از نرم‌افزار برنامه‌نویسی Visual Studio 2022 منتشر کرد. این نسخه از فناوری جدید به نام NET 9. پشتیبانی می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش جدیدی از ابزار Visual Studio 2022 منتشر کرد. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پیش‌نمایش Visual Studio 2022 نسخه‌ی ۱۷/۱۲ از پلتفرم توسعه‌ی متن‌باز NET 9. پشتیبانی می‌کند.

نئووین می‌نویسد NET 9. که از فوریه‌ی ۲۰۲۴ در پیش‌نمایش عمومی قرار دارد، شامل ابزارهای جدیدی برای توسعه‌ی ابری و برخی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی است. مایکروسافت در بیانیه‌اش درباره‌ی انتشار پیش‌نمایش جدید Visual Studio 2022 نسخه‌ی ۱۷/۱۲ گفت:

NET 9. توسعه‌ی اپلیکیشن‌های ابری و هوشمند را ارتقا می‌دهد و بر بهبود بهره‌وری و استقرار ساده‌تر و ادغام سریع‌تر هوش مصنوعی تمرکز دارد تا عملکرد بهتر را برای توسعه‌دهندگان در انواع مختلف اپلیکیشن‌ها تضمین کند. Visual Studio نسخه‌ی ۱۷.۱۲ از توسعه‌ی NET 9. به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به‌راحتی از تمام بهبودهای آن بهره‌مند شوید.

پیش‌نمایش Visual Studio 2022 نسخه ۱۷.۱۲ با پشتیبانی از .NET 9

پیش‌نمایش Visual Studio 2022 نسخه‌ی ۱۷/۱۲ برخی بهبودهای هوش مصنوعی GitHub Copilot را نیز شامل می‌شود که به‌طور خاص برای این نسخه‌ی جدید Visual Studio اعمال شده است.

شما می‌توانید تمام جزئیات و توضیحات کامل پیش‌نمایش Visual Studio 2022 نسخه‌ی ۱۷.۱۲ را در وب‌سایت پشتیبانی مایکروسافت مشاهده کنید. این توضیحات نشان می‌دهند که نسخه‌ی جدید از Vitest در جاوااسکریپت و تایپ‌اسکریپت، Inlay Hints در جاوا‌اسکریپت، تایپ‌اسکریپت، پایتون، Razor و… پشتیبانی می‌کند.

پیش‌نمایش Visual Studio 2022 نسخه‌ی ۱۷/۱۲ د‌رحال‌حاضر برای دانلود در وب‌سایت خود مایکروسافت در‌دسترس است. کاربران می‌توانند هرگونه باگی که در جدیدترین نسخه پیدا می‌کنند، در این وب‌سایت گزارش کنند.

نوشته انتشار پیش‌نمایش جدید Visual Studio 2022 با پشتیبانی از NET 9. اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow