واکنش تند آهنگساز گروه Heaven 17 به پیشنهاد راک‌استار!

مارتین ور، آهنگساز و ترانه‌سرای مشترک گروه Heaven 17، با واکنش تندی به پیشنهاد راک‌استار برای استفاده از آهنگ معروف آنها به نام Temptationدر بازی GTA 6 پاسخ داد. به گزارش تک‌ناک، این آهنگساز در شبکه ایکس با صراحت اعلام کرد که به شرکت راک‌استار گفته که «برو به جهنم» و پاسخ او پس از پیشنهاد... نوشته واکنش تند آهنگساز گروه Heaven 17 به پیشنهاد راک‌استار! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
واکنش تند آهنگساز گروه Heaven 17 به پیشنهاد راک‌استار!

مارتین ور، آهنگساز و ترانه‌سرای مشترک گروه Heaven 17، با واکنش تندی به پیشنهاد راک‌استار برای استفاده از آهنگ معروف آنها به نام Temptationدر بازی GTA 6 پاسخ داد.

به گزارش تک‌ناک، این آهنگساز در شبکه ایکس با صراحت اعلام کرد که به شرکت راک‌استار گفته که «برو به جهنم» و پاسخ او پس از پیشنهاد تنها ۷۵۰۰ دلار (حدود ۵۷۰۰ پوند) آنها برای خرید کامل حقوق استفاده از آهنگ معروف این گروه در سال ۱۹۸۳ بوده است.

به نقل از یوروگیمر، مارتین ور با بیان ناامیدی خود از این پیشنهاد، یادآور شد که GTA 5 با درآمدی معادل ۸.۶ میلیارد دلار، به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده است.

این آهنگساز گروه Heaven 17 در ایکس نوشت:

«وقتی ناشر من به نمایندگی از راک‌استار گیمز تماس گرفت تا درباره استفاده از آهنگ Temptation صحبت کند، ناخودآگاه از پول عظیمی که در راه بود خوشحال شدم. اما وقتی ایمیل را تا انتها خواندم دیدم که پیشنهاد آنها تنها ۷۵۰۰ دلار برای خرید کامل حقوق این آهنگ برای همیشه بود.»

او این مبلغ را نسبت به درآمدهای میلیارد دلاری GTA 6 ناچیز دانست و با طعنه نوشته است که «آه، اما فکر کنید به چه تبلیغاتی دست خواهید یافت» و سپس جمله پایانی تند خود را اضافه کرده است که «برو به جهنم».

مارتین ور، یکی از اعضای گروه Heaven 17 و ترانه‌سرای مشترک این گروه، با واکنش تندی به پیشنهاد راکستار برای استفاده از آهنگ معروف سال ۱۹۸۳ آن‌ها به نام Temptation در بازی Grand Theft Auto 6 پاسخ داد. ور در توییتر با صراحت اعلام کرد که به راکستار گفته است: «برو به جهنم»، پس از اینکه آن‌ها تنها ۷۵۰۰ دلار (حدود ۵۷۰۰ پوند) برای خرید کامل حقوق استفاده از این آهنگ در بازی پیشنهاد دادند.

وقتی برخی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) او را متهم کردند که با رد این پیشنهاد، فرصتی طلایی را از دست داده است، ور پاسخ داد:

«من هیچ اشتباهی نکرده‌ام. من بیش از ۲۰ سال است که در زمینه دفاع از حقوق هنرمندان فعالیت می‌کنم. این پیشنهاد ناعادلانه است.»

مارتین ور توضیح داد که پیشنهاد «افزایش تبلیغات» تأثیر چندانی ندارد، چرا که «یک میلیون استریم اضافی تنها ۱۰۰۰ دلار به هر خواننده می‌رساند.»

او در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چه مبلغی را منصفانه می‌داند، گفت:

«۷۵ هزار دلار برای خرید کامل حقوق یا دریافت یک حق‌الامتیاز معقول عادلانه است.»

به نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار این پیشنهاد را نپذیرفته است.

پس از این اظهارات، نظرات کاربران بسیاری به سوی ور سرازیر شد، اما او همچنان بر موضع خود پافشاری می‌کند.

بازی GTA 6 برای عرضه در پاییز 2025 برنامه‌ریزی شده است، هرچند که شایعاتی مبنی بر تأخیر خوردن آن تا سال 2026 نیز به گوش می‌رسد.

 

نوشته واکنش تند آهنگساز گروه Heaven 17 به پیشنهاد راک‌استار! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow