عرضه بازی GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ تأخیر خواهد داشت

بازی GTA 6 به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های دهه اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است و به نظر می‌رسد تا اوایل یا اواسط سال ۲۰۲۶ تأخیر انتشار داشته باشد. به گزارش تک‌ناک، نگرانی‌های طرفداران GTA 6 به دلیل مشکلات بهینه‌سازی ادامه دارد و با وجود اینکه Take-Two همچنان بر انتشار بازی... نوشته عرضه بازی GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ تأخیر خواهد داشت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
عرضه بازی GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ تأخیر خواهد داشت

بازی GTA 6 به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های دهه اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است و به نظر می‌رسد تا اوایل یا اواسط سال ۲۰۲۶ تأخیر انتشار داشته باشد.

به گزارش تک‌ناک، نگرانی‌های طرفداران GTA 6 به دلیل مشکلات بهینه‌سازی ادامه دارد و با وجود اینکه Take-Two همچنان بر انتشار بازی در سال ۲۰۲۵ تأکید می‌کند، به نظر می‌رسد شرکت راک‌استار نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به اهداف خود در زمینه‌ کیفیت و بهینه‌سازی داشته باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط خبرنگار Billsyliamgta در توییتر، توسعه‌دهندگان راک‌استار اطلاع داده‌اند که انتشار از پاییز ۲۰۲۵ به بازه اوایل یا اواسط ۲۰۲۶ منتقل شده است تا به استانداردهای کیفیت بالا دست یابند.

همچنین گفته شده که نسخه PC بازی با تأخیری ۱۲ تا ۱۸ ماهه منتشر خواهد شد.

این اطلاعات از دو منبع مختلف به دست آمده، که اعتبار آن را بیشتر از شایعات معمولی می‌کند.

تأخیر در بازی GTA 6 تا سال 2026

به نقل از Tech4Gamers، این اولین باری نیست که تاریخ انتشار ۲۰۲۶ برای GTA 6 مطرح می‌شود.

با توجه به گزارش‌های گذشته، هرچه زمان می‌گذرد، تأخیر در انتشار این بازی باورپذیرتر به نظر می‌رسد.

با تجربه‌ ناامیدکننده عرضه Cyberpunk 2077، راک‌استار احتمال دارد به این نتیجه رسیده باشد که عرضه بازی‌های ناتمام اشتباه بزرگی است و تلاش می‌کند تا از وقوع چنین اتفاقی جلوگیری کند.

یکی دیگر از دلایل تأخیر می‌تواند مربوط به عرضه سخت‌افزارهای جدید باشد.

احتمال دارد Xbox کنسول جدید خود را تا سال ۲۰۲۶ عرضه کند و PS5 Pro نیز تا آن زمان در دسترس خواهد بود، اما همچنان چالش بهینه‌سازی بازی برای Xbox Series S ضعیف‌تر ادامه دارد.

هر چند باید این گزارش‌ها را با دیده تردید نگریست، چرا که هنوز هیچ اعلام رسمی از سوی راک‌استار انجام نشده است، اما به احتمال زیاد در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

انتظار می‌رود تریلر جدید بازی GTA 6 نیز تا پایان سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

 

نوشته عرضه بازی GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ تأخیر خواهد داشت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow