واکنش خنثی بیت کوین و اتریوم دربرابر آمار تورم

امروز پس از انتشار گزارش‌های اقتصادی مربوط به شاخص بهای مصرف‌کننده و کاهش تورم، قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها تا اندازه‌ای بدون تغییر ماند.به‌گزارش تک‌ناک، نرخ تورم از ژوئن ۲۰۲۲ و ثبت رکورد تاریخی ۹/۱ درصدی، اکنون کاهش چشمگیری یافته است؛ اما همچنان با نرخ تورم هدف ۲ درصدی فاصله‌ی زیادی دارد. به‌نقل از... نوشته واکنش خنثی بیت کوین و اتریوم دربرابر آمار تورم اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
واکنش خنثی بیت کوین و اتریوم دربرابر آمار تورم

امروز پس از انتشار گزارش‌های اقتصادی مربوط به شاخص بهای مصرف‌کننده و کاهش تورم، قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها تا اندازه‌ای بدون تغییر ماند.به‌گزارش تک‌ناک، نرخ تورم از ژوئن ۲۰۲۲ و ثبت رکورد تاریخی ۹/۱ درصدی، اکنون کاهش چشمگیری یافته است؛ اما همچنان با نرخ تورم هدف ۲ درصدی فاصله‌ی زیادی دارد.

به‌نقل از دیکریپت، قیمت بیت کوین و اتریوم و دیگر رمزارزها در روز جاری پس از انتشار گزارش شاخص بهای مصرف‌کننده ایالات متحده تا حدودی ثابت ماند. گزارش اداره‌ی آمار آمریکا نشان می‌دهد که شاخص بهای مصرف‌کننده (CPI) در ۱۲ ماه منتهی به چولای به ۲/۹ درصد رسیده است.

پیش‌تر اقتصاددان‌ها انتظار داشتند که این شاخص به رقم ۳ درصد برسد. شاخص CPI بازتاب‌دهنده‌ی تغییرات قیمتی در گستره‌ای وسیع از کالاها و خدمات است. در مقیاس زمانی ماهانه، شاخص بهای مصرف‌کننده افزایشی ۰/۲ درصدی درمقایسه‌با ماه ژوئن تجربه کرده است. این در حالی است که این شاخص از می ۲۰۲۰ به‌طور ماهانه افت کرده پیدا کرده است.

بیت کوین و اتریوم

پس از انتشار گزارش شاخص بهای مصرف‌کننده، بازار رمزارزها رویکردی خنثی را در پیش گرفته و تغییرات قیمتی چندانی در بیت کوین و اتریوم رخ نداده است. هم‌زمان با انتشار گزارش یادشده، بهای بیت کوین در محدوده‌ی ۶۱,۲۰۰ دلار در نوسان بوده است که رشدی ۳/۹ درصدی را طی شبانه‌روز گذشته نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم و سولانا نیز به‌ترتیب با افزایشی ۳/۹ و ۳/۸ درصدی مواجه شده و به‌ترتیب به ۲,۷۴۰ و ۱۵۱ دلار رسیده است. یکی از تحلیلگران ارشد فعال در حوزه‌ی رمزارزها در‌این‌باره می‌گوید:

گرچه واکنش خنثی بازار درقبال کاهش نرخ تورم کمی ناامیدکننده است، بدیهی است که هنوز راه درازی برای کاهش نرخ بهره در پیش است.

برخی از ناظران بازار بر این باورند که واکنش ضعیف بیت کوین به آمار تورم، بیشتر ناشی از داده‌های تورم عمده‌فروشی است که پیش‌تر منتشر شد.

نوشته واکنش خنثی بیت کوین و اتریوم دربرابر آمار تورم اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow