وسترن دیجیتال پیشرفته ترین کارت های حافظه جهان را معرفی کرد

شرکت وسترن دیجیتال از عرضه پیشرفته‌ترین کارت‌های حافظه جهان خبر داد، که شامل کارت حافظه SD با ظرفیت 8 ترابایت و هارد اکسترنال SSD با 16 ترابایت ظرفیت، می‌شود. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این خبر که در کنفرانس آینده حافظه و مموری 2024 منتشر شد، محصولات اخیر را جاه‌طلبانه‌ترین تولیدات وسترن دیجیتال معرفی و... نوشته وسترن دیجیتال پیشرفته ترین کارت های حافظه جهان را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
وسترن دیجیتال پیشرفته ترین کارت های حافظه جهان را معرفی کرد

شرکت وسترن دیجیتال از عرضه پیشرفته‌ترین کارت‌های حافظه جهان خبر داد، که شامل کارت حافظه SD با ظرفیت 8 ترابایت و هارد اکسترنال SSD با 16 ترابایت ظرفیت، می‌شود.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این خبر که در کنفرانس آینده حافظه و مموری 2024 منتشر شد، محصولات اخیر را جاه‌طلبانه‌ترین تولیدات وسترن دیجیتال معرفی و از آن به عنوان پیشرفتی شگرف در حوزه مموری و حافظه نام برده است.

دو محصول جدید وسترن دیجیتال با نام‌های تجاری SanDisk 8TB SDUC UHS-I SD و  SanDisk 16TB Disk Drive external SSD عرضه خواهند شد.

بر اساس اعلام این شرکت کارت حافظه SanDisk 8TB SD از استاندارد SDUC برخوردار است و سرعت 100 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند، که برای رایانه‌های خانگی بهترین گزینه به حساب می‌آید.

معرفی کارت حافظه های پیشرفته وسترن دیجیتال

حافظه‌های 4 ترابایت میکرو SD و یک ترابایت TB Extreme PRO SDXC UHS-I (با قیمت 139 دلار در آمازون) از دیگر محصولات وسترن دیجیتال به شمار می‌روند.

با وجود این، هنوز محصولات جدید این شرکت قیمت‌گذاری نشده‌اند، اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که قیمت قابل توجهی را به خود اختصاص خواهند داد. محصولاتی که به عقیده کارشناسان برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای که به دنبال حافظه‌هایی با ظرفیت بسیار بالا هستند، مناسب است.

با وجود تبلیغات گسترده، اما همچنان عملکرد و قابل اتکا بودن کارت‌های حافظه SD و هارد اکسترنال SSD به صورت مستقل مورد تأیید قرار نگرفتند.

حال اگر فرض کنیم کارت حافظه SD با 8 ترابایت، توانایی عملکرد مورد انتظار را داشته باشد، کاربران از حافظه‌ای با 8 برابر سرعت بیشتر از حافظه‌های کنونی و قدرت ذخیره‌سازی بسیار بالا لذت خواهند برد.

شرکت وسترن دیجیتال یکی از پیشگامان حوزه مموری و حافظه جهان است، که همچنان با معرفی محصولات منحصربه‌فرد، استانداردهای جدیدی را در این بخش تعریف می‌کند.

نوشته وسترن دیجیتال پیشرفته ترین کارت های حافظه جهان را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow