گوشی های جدید ردمی وارد بازارهای جهانی می شوند

شرکت شیائومی قصد دارد گوشی‌های هوشمند ردمی شامل سری Redmi Note 14 و Redmi K80 را برای بازار چین و سری Redmi Turbo 4 را برای بازارهای جهانی طی ماه‌های آگوست تا نوامبر عرضه کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، خبرها حاکی از آن است که Redmi سری Turbo4 که احتمال دارد خط تولید آن... نوشته گوشی های جدید ردمی وارد بازارهای جهانی می شوند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
گوشی های جدید ردمی وارد بازارهای جهانی می شوند

شرکت شیائومی قصد دارد گوشی‌های هوشمند ردمی شامل سری Redmi Note 14 و Redmi K80 را برای بازار چین و سری Redmi Turbo 4 را برای بازارهای جهانی طی ماه‌های آگوست تا نوامبر عرضه کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، خبرها حاکی از آن است که Redmi سری Turbo4 که احتمال دارد خط تولید آن تا پایان این ماه یا در ماه سپتامبر راه‌اندازی شود، در بازار داخلی چین نیز به فروش برسد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، سری Redmi Turbo 4 در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 2412DRT0A معرفی شده و احتمال دارد در بازار هند با شماره مدل 2412DPC0A و در بازار جهانی با شماره مدل 2412DPC0A و با نام Poco F7  عرضه شود.

اگرچه اعداد “2412” به عرضه در ماه دسامبر اشاره دارد، اما به احتمال زیاد Redmi Turbo 4 در سه ماهه دوم سال 2025 و Poco F7 نیز چند هفته پس از عرضه Turbo 4 در بازار‌های دیگر به فروش خواهد رفت.

گوشی های جدید Redmi وارد بازار جهانی می شوند

پیش‌بینی‌ها بیانگر آن است که Redmi Turbo4 با جزئیاتی از قبیل صفحه‌نمایشی صاف، با رزولوشن 1.5K و یک قاب پلاستیکی روانه بازار خواهد شد. این مشخصات برای Pocco F7 نیز ذکر شده است. بنابراین نباید انتظار زیادی از تفاوت Redmi Turbo 4 / Poco F7 با نسل‌های قبلی خود داشت.

اطلاعاتی در مورد چیپستی که از Redmi Turbo 4 / Poco F7 پشتیبانی می‌کند، وجود ندارد. باید دید که آیا این دستگاه‌ها از Snapdragon 8s Gen 4 پشتیبانی می‌کند یا خیر، چرا که نسل قبلی از Snapdragon 8s Gen 3 استفاده می‌کرد.

همچنین با وجود اینکه باتری به کار رفته در Redmi Turbo 4 از نوع باتری بزرگ معرفی شده، اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از اندازه دقیق آن درز نکرده است. این در حالی می‌باشد که سری Turbo 3 از یک باتری 5,000 میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 90 وات بهره می‌برد. به همین دلیل به نظر می‌رسد Turbo 4 / F7 حداقل دارای باتری 5,500 میلی‌آمپرساعت خواهند بود.

نوشته گوشی های جدید ردمی وارد بازارهای جهانی می شوند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow